2007.03.14.
11:29

Írta: Baloo27

Március 14. szerda

       Kornél három hónapos! (juhhhhééééééééééééé) Ráadásul, a héten, a márciusi Ünnep miatt ez az utolsó munkanap! (szintén álló ováció) :-) A kokárdát már feltűztem.

      Ma délután kilépek majd a munkahelyről, és 4 teljes napig csak a család, semmi más! Nagyon várom már! Nem munka, semmi, csak élvezni fogom az együttlétet a szeretteimmel.

            A naplóírást majd meglátjuk :-)

 

    Olvasom tovább Pál leveleit, és örömmel konstatálom, hogy még mindig nem fogyott ki Isten üzeneteinek tárhelye.
   „Egyedül, a Jézus Krisztusban való hit által fogad el bennünket Isten” (Galata 3/16). Isten elfogad. Remek ige! Megintcsak igazzá válik, amit Krisztus mondott magáról: „én vagyok az út…” Krisztus valóban út, akire ráállva Istenhez juthatunk. Hatalmas áldozat volt Jézus kereszthalála.

            „Ezt az életet, amelyet élek, az Isten Fiába vetett hit által élem, aki annyira szeretett engem, hogy önmagát adta értem” (Galata 3/20).

            Vajon valóban így élek? Minden nap? Az Isten Fiába vetett hit által? Azt hiszem, igen. Hol többé, hol kevésbé élem ezt meg, de így élek. A hitem nem változó, hanem állandó: hiszek. Ennek a mértéke már más kérdés, de hiszek – nagyon (ha lehet kevésbé, vagy nagyon hinni).

            Az egyik új dalt dudorászom már két napja, azt hiszem, kicsit letisztítom, és próbán megtanuljuk majd. Nagyon élvezem, hogy ha elhiszem, hogy Isten velem van, akkor Ő valóságosan így is tesz – velem van! Jó ezt a tudat. Főleg, hogy új énekeket is ad nekem – megint megvalósul a Biblia. Szinte hihetetlen – egyszerre fantasztikus és félelmetes, hogy mennyire átszövi az Életet Isten jelenléte, és Igéje.

            Komolyan mondom, szenzációs! „Az Úrnak öröme a ti erősségetek” (Nehémiás 8/10).

       „Én erősségem! Te néked éneklek, mert Isten az én váram: ő az én kegyelmes Istenem!” (Zsoltár 59/18).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr6146453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása