2009.07.15.
11:20

Írta: Baloo27

Július 14. kedd – Debütált a dalom a nagyközönség előtt – elkezdődött az idei nyári dicsőítő tábor Debrecenben

            Rendkívül egoista bejegyzés. Magammal foglalkozom… Talán még nem tudom jól kezelni azt, ha valami jó dolog történik velem

 

            139. Zsoltár. Valami csodás. Már többször is említést tettem erről a szakaszról a Naplóban, de nem lehet elmenni mellette szó nélkül. Az a szeretet, és óvó közelség, a kegyelem, amiről oly sokat olvasni a Bibliában, számomra ebben a zsoltárban mutatkozik meg egyik legerősebb formában. Nincs lehetetlen! Nincs olyan, hogy Istennek valami nem lehetséges.

            A 139. Zsoltárból írtam egy dalt, amiről azt gondoltam a születését követően, hogy jó dal. Nem tudom, hogy más szerzők mit várnak egy-egy daluktól, azt sem tudom, magam pontosan mit is vártam ettől a daltól, de azt biztosra vettem, hogy mennyei ihletésű – sok dalom nem az, pusztán csak jól sikerült öröm kifejezés, vagy fohász. Öröktől ismered szívem vágyát… Így kezdődik ez a dal.

            Egy korábbi bejegyzésben már írtam, hogy az idei, nyári dicsőítő tábor új dalainak kottagyűjteményébe beválasztották a szervezők ezt a dalt, ami nagyon megtisztelő.

            A tábor első napján már délután fél ötkor kaptam egy telefonhívást: hallgassad, most mutatják be a dalodat! :-) Hm… Igen hevesen kezdett verni a szívem, hiszen szívesen hallgattam volna végig – élőben. Este aztán a színpad mögül felhívott Béci is, mondta, hogy nagyon tetszik a jelenlévőknek a dal, és bizony, slágergyanús… :-) Ez még inkább nagy öröm számomra, annál is inkább, mert Béci azt mondta: egyre jobban tetszik neki.

            Óriási megtiszteltetés, és nagyon nagy öröm, hogy egy saját szerzésű dalt hallhatok vissza ilyen jeles eseményen.

           

            Mivel ismét rákerestek a Naplóban Bögös Editre (kotta info: edit_bgs@yahoo.com – bár úgyis csak az én engedélyemmel adhat ki bármit J) – ki kell elégíteni a kíváncsiskodókat –, megosztom, mennyit köszönhetek neki is. Ha ő nincs, és nem dolgozhatok, szolgálhatok vele, akkor kotta sem készül a dalból, és bizony az Artisjusnál sem lenne ilyen könnyű a helyzetem a levédéssel. :-) Nem csak a kottákat illetően fontos a jelenléte, hanem a tudása, tapasztalata és hozzánk-állása is példás. Köszönjük!

            Edit, Gabi, Reni, Fanni, Tündi, Melcsi, Feri. Ők is mind aktív élvezői a közös megtiszteltetésnek, hiszen a HÉV-csapat nélkül nem szólalhatott volna meg igazán jól ez a dal.

 

            Az pedig, hogy Isten milyen tervet szán ennek a dalnak, csak Ő tudja… Én mindenesetre elvárások nélkül álltam ehhez a táborhoz, így kevésbé érhet fájóan, ha nem tetszik igazán az embereknek. Mindenesetre, Isten úgy tűnik, elkezdte átírni a pesszimista gondolkodásomat… Ráadásul az eddigi visszajelzések miatt sem tudok mást tenni, mint teljes szívből hálát adni Istennek ezért a dalért, és a kegyelemért. Izgalmas idők jönnek, mondtam korábban… Igen, valahogy így kezdődik…

 

        Edit szerint  a mai bejegyzés csöpögős...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr61247216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása