2010.07.23.
14:40

Írta: Baloo27

Július 23. – péntek – Találkozás az örök szerelemmel… - „A hit hallásból van…”

            Tudom, hogyne tudnám, hogy sok hiányosságom van. De próbálok változni. Addig a pontig is kismillió akadályt küzdöttem le, hogy belássam, szükséges a változás. Azóta pedig számlálhatatlanul történnek a dolgok… Jók és nehezek egyaránt.

            Vasárnap délelőtt egy meghívásnak tehettem eleget kedves barátaimmal együtt, egy budapesti gyülekezetben, ahol a zenei és prózai tevékenykedést, is mi teljesítettük ezen a napon. Az Istentisztelet elején annyit mondtam, hogy elvárások nélkül lenne jó ma „tisztelnünk Istent” – hiszen azért jöttünk. Tudom, nem kéne meglepődnöm, de mégis meglepődtem.

            Olyan erővel, olyan hirtelen, és olyan közel találtam magamat Hozzá, amit nem gondoltam volna még reggel! Visszanézve a video felvételt, nem vagyok biztos benne, hogy igazán átjött a felvételen, de az a találkozás Isten és Ember között, az földbedöngölős volt. Mózes – a Biblia elmondása szerint – láthatta Isten hátát (nem szemből látta Őt!!!), amint elment előtte. Nem tudom, pontosan mit élt át akkor ez, a maga korának hőse, csak azt tudom, hogy én ritkán tapasztalok meg ilyen természetfelettit… Szabályosan félelem fogott el, mert úgy éreztem, hogy valami olyan hihetetlenül szent helyen, és szent közegben vagyok, ahol élő ember nem nagyon szokott lenni.

            Ahogy a biblia írja: A bölcsesség kezdete az Úrnak félelme” (Példabeszédek 1/7). Nem kívánok nagy szavakkal élni, de amikor a Mindenható Isten valóságossá válik az ember életében, és a természetfeletti belép az én kis világomba, akkor nagyon-nagyon ledöbbenek, hogy ez a hatalmas, hihetetlenül erős Isten azt mondja nekem: „Ne félj, mert megváltalak; neveden szólítalak: az enyém vagy” (Ézsaiás 43/1). Döbbenet! Minden egyes találkozásunkkor ámulatba esek: micsoda erő a szeretet! Ő az örök szerelem…

 

A hit hallásból van…

            A Bibliában olvastam ezt is: A hit hallásból van, a hallás pedig Isten Igéje által” (Római levél 10/17). A minap, bármennyire is tudtam, hogy fontos dolgok várnak rám, és képtelen vagyok egyedül megoldani őket, nem volt kedvem (Igen, van ilyen…) imádkozni. Viszont a muszáj nagy úr… Ráadásul nem is volt más lehetőségem… Gabival azt beszéltük, hogy talán érdemes lenne először egy kicsit Bibliát olvasni, mielőtt leülünk együtt imádkozni. Elkezdtük olvasni a Bibliát, és soronként haladva, egyre jobban nőtt a kedvem ahhoz, hogy imádkozzak. Elkezdett bennem biztossá válni, hogy Isten velünk van. Elkezdett bennem a hit dolgozni. Mert, a hit hallásból van, a hallás pedig Isten Igéje által. IGAZ!

 

 

            Az újabb csodás találkozás reményében várom a következő Istentiszteletet, és a következő hetek koncertekkel telített napjait. A következő 5 hét során körülbelül 8-10 koncert/szolgálat vár rám.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr622171059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása