2010.06.21.
15:30

Írta: Baloo27

Június 21. – Ez az a nap(?) – „Nehogy már más csinálja! Én bevállalom!”

 

Ez az a nap?

            Röviden, mert nem akarok senkit sem bántani: lehetett volna jobb koncepcióval, jobb szervezéssel is megoldani ezt az eseményt, nívósabban, és talán jóval több embert megmozgatva. A remény azért megvan bennem, hogy lesz még ilyen máskor is – csak jobb!

 

 

Nem Gedeon! Balázs!

            Pénteken, Tamás barátom előadásában Gedeonról volt szó, akiről a Biblia úgy ír, mint „erős férfiú”. Pedig egy megkeseredett, hitét és reményét vesztett, csalódott, fásult, haragos, de főleg talán kissé gyáva fickó volt.

            Gedeon egyszerűen hozza a kifogásait arra nézve, hogy Isten miért NE őt válassza ki arra, hogy felszabadítsa a nemzetét a fogság, és elnyomás alól. Ez a ki nem mondott „lehetne inkább valaki más?” kérdés, csak kifogások közepette van tálalva.

 

            Sokszor hallom én is ezt a kérdést egy-egy kihívással felérő felkérés után: „lehetne inkább valaki más?”. A helyzet az, hogy a válasz igen egyszerű: De, igen, lehetne! Csak neked nem éri meg kitáncolni a rád szabott terv alól… Miért? Mert nem véletlenül van rád szabva AZ A terv, hanem azért, mert neked az lesz a legjobb!

            Hogy honnan tudhatod, hogy valóban bevállaltad a küldetésedet? Állandóan mozgásban vagy… Mint Dávid király, vagy éppen Pál apostol… Folyton szaladniuk kellett…

 

            Gabival összenéztünk, és megállapítottuk: akkor mi tutira bevállalósak vagyunk. És maradunk is azok! Én nem akarom, hogy helyettem más csinálja! Én bevállalom azt a nagyszerű tervet, ami rám van szabva! Ennek tudatában változtattam a gondolkodásomon néhány napja. És próbálok így élni az elmúlt 2,5 napban.

            Ne csinálja más! Én bevállalom!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr222098244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása