2010.02.17.
11:13

Írta: Baloo27

Február 17. – szerda – „Menő!” – Újabb kész dalok

 Kornél és köztem, tegnap az alábbi beszélgetés zajlott le:

            Kornél: Hangos a zene!

            Én: De máskor táncolni szoktál a hangos zenére…

            Kornél: Csak a koncerteken.

            Én: Jössz majd a következő koncertünkre is?

            Kornél: Hát persze!

            Én: Kik lesznek még ott?

            Kornél: Hááát…. Anya, Apa, Béci, Bazsi, Gábor, Edit, és ööö…

            Én: Ki fog basszusgitározni?

            Kornél: Hát Robi! Robi nagyon menő!

            Én: És dobolni?

            Kornél: Tomi! Tomi is nagyon menő!

            Én: És apa a zongorájával?

            Kornél: Hát, Apa csak kicsit menő…

 

            A gyerekek őszinték…

 

 

            Hiszek abban, hogy ahogyan számunkra sokszor vannak menő emberek, akár példaképek, „sztárok”, olyan emberek, akik sokat tesznek nemes célokért, mint például Szenczy Sándor és a Baptista Szeretetszolgálat (www.baptistasegely.hu), úgy Isten szemében mi is menők vagyunk!

            Sándor ismét nagyot alakított a szememben! Kimentek Haitire, és dolgoznak. S eközben pedig hirdetik az Evangéliumot. Nem csak beszélnek, hanem dolgoznak is. Hitelesek! Nagyszerű emberek!

 

            Szerintem én is menő vagyok Isten szemében. Lehet megkövezni, és lehet rám mondani kígyót-békát, de így gondolom. S ezt gondolom mindenkiről. Mert mi mind egyéniségek vagyunk… És tényleg!

            Maradjunk is azok!

 

 

Dalok…

            Közben pedig három saját dalom elkészült, és a korábban már említett mentoraimnak hála, valóban sokkal jobbak lettek, mint voltak. Három új impulzus, és közben már gondolatban is készülök a nagypéntekre, a húsvétra… Hamarosan készen lesz az arra íródó dal is.

            De nagyon kéne már az a bizonyos egy lépés, amit szeretnék meglépni…

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr31765729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása