2009.02.16.
18:10

Írta: Baloo27

Február 15. - 16. vasárnap, hétfő – Soproni Ászok, egy Magyar reklám

        Ahogy a TV-ben először megláttam a reklámot, bevallom, azt hittem, hogy egy újabb kormány propagandát látok, már rákészültem, hogy elkapcsolok... de néhány pillanat alatt olyan értékeket kezdett mutatni a reklám, amikre én is büszke vagyok, és hirtelen libabőrös lett a karom. Ekkor jöttem rá, hogy nem a kormány reklámja. Igazi, MAGYAR. Örülök neki. Ráadásul szeretem is. Az utóbbi idők legjobb reklámja.

 

         Összeszámoltam, 5 új, saját szerzeményem vár rögzítésre, és két új fordítás. Azt hiszem, gyorsan fel kellene őket játszanom, hogy a vokál-témákat is megírhassuk. Jó lenne márciusban egy újabb gyülekezeti, belső CD-t csinálni. Újra erőt vett rajtam, hogy még többet kéne tenni Érte. Még több dalt szeretnék írni. Újabb és újabb elképzelések születnek a fejemben. Érdekes de most, hogy a Gospel anyagon dolgozunk, most sem szűnik a vágy az új után.

         A gyülekezetben megélt Isten-imádat is közre játszik ebben, azt hiszem. Az, hogy Isten kegyelmes, és hétről hétre csodákat élünk meg, nagyon sokat számít. Valószínűleg nem menne így a zeneszerzés, ha kényszernek élném meg a gyülekezetbe való járást, és ha izomszagú lenne minden alkalom...

         Mostanában nagy dolgok történnek. Emberek „felveszik a ritmust”, pedig a HÉV, elsőre talán tényleg nagy tempót diktál, mégis, sokan újra döntést hoznak Isten mellett, és az, hogy egyre többen tesznek így, kihatással van a környezetükre is. Egyre többen jönnek el hétről-hétre a gyülekezetbe, új arcok, eddig ismeretlen emberek. Fiatalok, és felnőttek egyaránt.

         A visszajelzések pedig szintén sok erőt adnak: lendületes, erőteljes, igazi. Néhány szó, amivel jellemzik a szolgálatunkat. Hála Istennek, ha így van, és így élik meg az emberek!

 

         Tervbe van véve, hogy Budapesten, a II. kerületben egy mozgássérült lakótelep központjában rendszeres programokat fognak elindítani. Az egyik tervezeti pont mi vagyunk, mégpedig a nyitó alkalmon! Persze, egyelőre csak terv, de akkor is, már újabb reménység arra, hogy Isten Igéje, és Szeretete újra hirdettethet majd! Nemes cél, élet-halál kérdés.

 

Alkalmas, és alkalmatlan időben...

        Érdekes, hogy sokszor érzem azt, hogy alkalmatlan vagyok arra, hogy beszéljek Krisztusról, vagy eljátsszak egy dalt Róla. A fáradtság, a heti rohanás, ami idén hatványozottan igaz, hatással van rám is. Mégis, amennyire fáradt vagyok, annyira üdítő számomra, ha Róla zenélhetek, Érte tehetek valamit.

          Azt látom, hogy az alkalmatlan időben kifejezés egyre többször nekem aktuális, nem pedig azoknak, akiknek szól... Egyre többen kíváncsiak. Valami történik. Forradalom! Ahogyan a HÉV gyülekezetben elhangzó tanítások, és az Istentiszteletek aktivitása is forradalminak mondható – hiszen nagyon erőteljes, és manír-mentes –, úgy kezd valami megváltozni bennem is, és a környezetemben is. Nem a válság hatása ez, hanem sokkal egyszerűbb dologról van szó: döntés Krisztus követése mellett!

 

         Döntés, hogy a MAGYAR nemzet is mindinkább odaforduljon a Kereszthez – felekezeti hovatartozástól függetlenül. Ahogyan Pintér Béla is énekli: Jó reggelt, Isten drága népe! Valóban itt az ideje annak, hogy felnyissuk a szemünket, és Krisztus lábnyomába lépve megtegyük az első lépést. Nem várhatom mástól. Nekem kell megtennem, hogy ezzel is, talán példát mutathassak másoknak, magammal húzzak másokat.

        Az újonnan megírt dalok is mások, mint eddig. Valahogy több bennük az „élet szaga”, legalábbis én így érzem. Majd a segítő szak-barátaim, mentoraim úgyis leellenőrzik, mielőtt a megtanulná a csapat. És ha átmegy a rostán, akkor aztán mindent bele!

Dolgozni, tenni a Magyar nép üdvösségéért, hogy ne csak a régi büszkeségekről és nagy dolgokról szóljon a TV-reklám, hanem hadd szóljon az új csodákról, Isten dicsőségéről, és tetteiről.

        Adja Isten, hogy minél több hívő ébredjen fel, és ébredjen rá végre arra, hogy nem lehet, és nem is éri meg tingli-tangli keresztényként élni... azt vallásosságnak nevezik. Abból pedig sokunknak van már elege. Nem mondom, hogy hibátlan vagyok – koránt sem! –, de egy biztos: döntöttem, és nem változtatok a döntésemen: Őt akarom. Még többet belőle, hogy még többet adhassak másoknak is – Belőle.

       Magyarország... Érted imádkozom.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr25946950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása