2008.04.13.
14:55

Írta: Baloo27

Április 12. szombat

            Micsoda nap! Kora délutánra érkeztünk meg az ELTE Harmónia Termébe, ahol a „TŰZ Találkozó” és a „Soul & Gospel Club” is megrendezésre került az Új Jeruzsálem Katolikus Közösség szervezésében.
            Izgalmasnak ígérkezett a nap, hiszen én személy szerint még nem vettem részt ilyen jellegű katolikus rendezvényen. Nem tudtam, mire számítsak, így egy lényeges dologgal a szívemben mentem oda: találkozni szeretnék Istennel, és szeretném, ha a dicséret csapattal tudnánk másokat is Istenhez vezetni.
            Mindkettő megadatott! Olyan élménnyel lettem/lettünk gazdagabb(ak)… Gabi is ott volt már a csapatban, örömmel tettünk eleget Béla meghívásának, megtisztelő volt, hogy számított ránk. Mivel próbánk igen régen volt (…), némi drukk azért volt bennem, de Istennek hála, minden remekül sikerült.

             Olyan ÉLŐ volt a gyülekezet! Sok, magát karizmatikusnak valló közösség elbújhat a sarokba! A megjelent emberek, akik már keresztények, és gyülekezetbe járnak, olyan erővel és örömmel telt emberek, hogy szégyelltem is magamat kissé.
            Felemelt kézzel, vagy éppen ugrálva, táncolva, tapsolva énekeltek velünk és együtt dicsértük Istent! Felemelő volt!
            A prédikációt követően megkértek, hogy Gabival ketten játszunk el egy-két dalt. Béla szerint a keresztény zenei világ Balázs Klárija és Korda Gyurija vagyunk… :-D
            A lelkész, aki prédikált egyszerűen elmondta az Örömhírt. Ezen a napon, a jelenlévő kb. 300-350 emberből nagyjából 30-an fogadták el Megváltójuknak Krisztust! Előre jöttek az első sor elé, és Istenhez fordultak. Fiatalok, és idősek egyaránt. Fiúk és lányok, férfiak és asszonyok.
        Valóban ott volt Isten közöttünk ezen a délutánon! Miközben Gabi énekét kísértem, csak döbbenten álltam, és vettem észre önmagamon, hogy én is együtt imádkozok az elöl állókkal… Nekem is ugyanúgy szükségem van Krisztusra. Nap mint nap.
            A Biblia szerinti Páska ünnepe már elkezdődött, a megtisztulás, a bűnbánat ideje ez. Remek az ünnep első két napja: pénteken a HÉV gyüliben, ma pedig itt, az ELTE-n. Így kellene folytatnom tovább…

 
            Este 8 órakor aztán elkezdődött a Soul & Gospel Club, ahol először Pintér Béla és csapata játszott, majd Folk Iván és együttese lépett színpadra.
            Nagyon jó hangulatban telt ez a koncert, ami ismét átalakult Isten dicséretévé! Több, ismert keresztény zenész és énekes is feltűnt a közönség soraiban. Egy órát játszottunk, ami nagyon gyorsan eltelt.
            Az egész nap, a délutáni Istentisztelet és az esti Club is rendkívül könnyed légkörben telt, vidám hangulatban. Ennek köszönhetően, mivel mindenki vette a lapot, egy rendhagyó eseménynek is résztvevői lehettünk; basszusgitáros barátunk itt, a koncert utolsó dalánál kérte meg szerelmének a kezét. :-)
            Este aztán jó volt hazaindulni, még inkább ágyba bújni és végre aludni. A csapatnak van egy kiváló magja, hálás vagyok Istennek, hogy velük is együtt szolgálhatok.
            Örülök annak, hogy új, igazi barátokra találhattam ebben a csapatban is néhány emberben.

            A mai napon egy valami világossá vált: „Ó, mily szép és gyönyörűséges, ha a testvérek egyetértésben élnek…Csak oda küld az Úr áldást, és életet mindenkor” (Zsoltár 133).
        Ma, felekezettől teljesen függetlenül egységben volt Isten népe, Ő pedig hűséges és ismét betartotta, amit ígért: Életet és áldást küldött közénk! Bizony, ha azt nézem, hányan tértek meg Istenhez, valóban igazi Életet adó alkalom volt a mai.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr30423694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása