2007.12.06.
06:42

Írta: Baloo27

December 6. csütörtök - Itt a Mikulás? De hol? :-)

            Megjött a nagyszakállú… Nekem nem hozott semmit. Szegénnyel jól kitoltam, vagyis spóroltam neki egy csomagot, mert nem szeretem az édességet! :-)

            Tegnap alig vártam, hogy aludhassak. Egész nap fájt a fejem, hasogatott mindenem. Nem vagyok boldog, mert már Kornél köhög olykor, és néha az orra is folyik;  nem mellékesen pedig, pénteken indulunk Kolozsvárra, és nem kéne lebetegednem.

            Ma reggel már lényegesen jobban érzem magam, igaz a köhögés még megvan, de az ima, és a Béres csepp is jól esik. :-)

            Tegnap is zenét hallgattam útközben a lejátszómon, és egy dalban ezt énekli az énekes: „fektedből térdre az ima emel”. Tetszik ez a mondat.

          
           
„Boldog mindenki, aki az Urat féli, és az Ő útjain jár. Kezed munkája után élsz, boldog vagy és jól megy sorod” (Zsoltár 128/1-2).
            Nem mindig vagyok boldog. Ha őszinte vagyok, azt kell mondanom, igaz az is, hogy nem mindig járok az Isten útján. Talán ezért. Vajon hány ember vallja ezt be? Mármint az igazán elismert Istenben hívők közül, vagy csak úgy, általában.

             Vannak helyzetek, amikor totálisan tisztában vagyok vele, hogy mit nem kéne tennem. Apróságok ezek. Például: van, hogy érzem, nem kéne a valakivel való vitatkozásban még egyet odaböknöm, mert nem lenne fair – bár, nekem lenne igazam –, viszont megérdemelné… És van, hogy mégis odabökök. Igen, a fenenagy arcom.  Ilyen egyszerű dolgok, amikről mégis nagyon is jól tudom, hogy nem kéne tennem. Gyakorlatilag, lesarkítva, a boldogságom gátját én, magam építem.
            Érdekes, hogy ilyen egyszerű sorok, mint a ma reggeli bibliai szakasz, mire képesek. Megvilágítja azt, amire szükséges, hogy változás következzen. Tök jó!
            Most nézem, hogy a boldogságot hozzákapcsolja a szerző az Istenfélelemmel, és Isten útján való járással. Na tessék, megvan, mit kell tennem!

            Belelendültem a mai napba, mondanám, hogy belehúzok, de ilyen jelmondatokkal inkább nem bátorítom saját magamat sem… :-)
            Na, hajrá…!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr88254014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása