2007.06.28.
11:15

Írta: Baloo27

Június 28. csütörtök

           Nagyon gyorsan telnek a napok, és a hetek, csak kapkodom a fejemet. A júliusi zenekari próbára készülök, és nem tudok még dönteni pontosan a dalokat illetően. Egy fix már van, meglátjuk, mi lesz.

            „Az üzenet, amelyet Jézus Krisztustól hallottunk, így szól: Isten világosság, és benne nincs semmi sötétség… Ha valóban abban a világosságban élünk, amelyben maga Isten is él, akkor Jézusnak, Isten fiának vére (halála) megtisztít, és tisztán tart bennünket minden bűntől” (1. János 1/5, 7).

            „Aki engedelmeskedik Isten beszédének, abban az emberben Isten szeretete elérte célját” (1. János 2/5).

Két kiváló szakasz, amely felemelő és ösztönző is, legalábbis számomra. Világosságban élni… igazából Isten előtt ha akarnék, sem tudnék eltitkolni semmit, mégsem ugyanaz a világosságban élés és az, ha egyszerűen nem törődök azokkal a dolgokkal, amelyeken változtatnom kell.

Engedelmesség. Ha megteszem, amit Isten kér tőlem. Mostanában egyszerű, és nehezebb dolgok is. Szeretni másokat, és kitartani Őmellette. Hol könnyebb, hol nehezebb dolog ez. Egy biztos: Isten még sosem kért tőlem olyat, amivel nekem rosszabb lenne a helyzetem, életem.

Isten eddig is kizárólag teljesen természetes és olyan dolgokat kért tőlem, amitől nekem lett jobb. Most is így van. Én pedig, az eddigiekben megtapasztalt Isteni Szeretetre alapozva, örömmel vetem magam bele a küzdelembe, mert tudom, hogy valami sokkal jobb fog következni, ha győzök, mint amit elgondolnék. Márpedig, Istennel győzni fogok. Helyettem nem fog senki harcolni, de, ha Istenben bízok, akkor tuti biztos a győzelem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr11107613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása