2010.01.12.
11:45

Írta: Baloo27

Január 12. – kedd – Ellopott bankkártya... + bónusz!

            Na ja, sokkal-sokkal összeszedettebbnek kell lennem, és jobban kell figyelnem. Nem gyanúsítok én senkit, mert még nem derült ki, hogy ki volt az, aki elvette és használta is a bankkártyámat, de a story…

           

 

            Szentendrei út, Auchan. Pénztár. Fiatal srác csücsül. Odaadom az egyik ilyen pontgyűjtő kártyámat – és emlékeim szerint a bankkártyámat is. Csávó elveszi, majd visszaadja a pontgyűjtőt, miután beütötte a kártya számát. Kérdezem: a bankkártyám? Válasz: csak egy kártyát adtam… Kicsit erősködtem, hogy biztos? Biztos. Tuti? Tuti. Keresem veszettül, de csak a többi kártyámat találtam, ami épp nem volt hasznos. Pont volt nálam még annyi cash, hogy tudjak fizetni. Fizettem, majd eszembe jutott, hogy, hanem adtam oda a becsületesnek látszó pénztáros fiúnak a dombornyomott kártyámat (értsd: vásárlásnál nem kér kódot!), akkor biztosan otthon van – valahol. Nem szoktam kivenni a tárcámból. Mert kívülről tudom minden adatát.

            Hazamentem, keresgélem a kártyát, egyszer csak, jön egy SMS: Kártyás vásárlás, terhelés összege X HUF.

            Gyorsan hívom a bankot, és mivel minden adatomat tudom, be tudtam jelentkezni, és a világ legkedvesebb ügyfélszolgálatos hölgyével tudtam beszélni, aki este 20.15 órakor is kedves és segítőkész volt. Kártyát letiltottuk, sőt sikerült azt is megtudnom, hogy a ppo.hu nevű site-on regisztrált az a kedves személy, akinél a kártyám van. Irány a ppo.hu telefonos központja, mert a cégvezető nem vette fel a telefont… Ott egy hölgy elmondta, milyen adatokra van szükség ahhoz, hogy én visszakapjam a pénzemet, és hogy megtudjam azt, milyen IP címről regisztrált az illető…

            Kíváncsian várom, hogy ma mikor hívnak fel, és mikor sikerül végre lerendezni a helyzetet. Nem szeretném, hogy a pénztáros fiú legyen a tettes, mert akkor sajnos bajban lehet. Tekintve, hogy a bankom és a ppo.hu ügyfélszolgálata is jelezte: rendőrségi feljelentést kell tenni. Még meglátom.

 

      Bónuszként még a ppo.hu is egyoldalúan módosította a felhasználási feltételeit, így, mivel én gondoltam, ha már van a Zinternettttt, akkor ott veszek pályamatricát, most jól megvágott 2500Ft.-val... úgyis zúg az egész index.hu miattuk, a homárt már nem is említem...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr311666075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása