2008.12.04.
08:48

Írta: Baloo27

December 1. - 4. hétfő - csütörtök

     Miközben már mindenki az "ünnepre" készül, amolyan "hellókarácsony" módjára, a kereskedők már a bevétel további növelésén törik a fejüket, eszembe jut egy kép: Jézus van rajta, a kép mellett pedig az alábbi szöveg olvasható (lehet, nem tudom pontosan idézni): "Említettem volna, hogy születésem napját vásárlással ünnepeljétek?" Hm... :-)

    Karácsony közeledte ide, vagy oda, engem más foglalkoztat. Ha nem is túl gyorsan, de legalább biztosan haladunk kifele az alagútból. Sok dologban van még mit változnom, és fejlődnöm, de a mostani időszakban egy dolog egészen biztos: Isten kegyelmes. Napról napra, egészen új módon élem meg.
    Túllépve lassacskán azon, hogy magamat okoljam milliónyi dologért, a Biblia néhány szakasza teljesen átformál! Olyan Igék, amalyeket évek (évtizedek) óta olvasok, olvasunk, csak most kezd a szívemig eljutni. Most kezdem megérteni.

    "Keressétek először Isten országát, és annak igazságát, és minden más megadatik nektek" - eddig, teljesen fejreállva kezeltem ezt. Kerestem minden mást, rengeteg dolgot, csak, valahogy pont Ő maradt ki az egészből...
    Egyébként pedig, mi az, hogy minden? Felfoghatatlan... Pedig, nem kevésszer mondtam azt Istennek, hogy "Mindenem a Tied, Uram". Mégsincs így. És erre most döbbenek rá.
    De már a változás útjára léptem! Lehet, hogy gyorsabb előrehaladást vártam volna magamtól, de igazság szerint, kimondani Istennek, hogy "Mostantól, valóban mindenem a Tied, Uram", nem könnyű. Feltétlen bizalom, vak hit. Jó értelembe véve, mert nem fanatizmusról beszélek, hanem az Istenbe vetett egészséges bizalomról.

    A napok telnek, én pedig számolom, hogy még mennyit kell aludni az újabb gyülekezeti alkalomig. Szerencsére, egyre kevesebbet. A HÉV-ben most pénteken vendégünk is lesz, nagy izgalommal várom már az estét.
    Igaz, hogy szerdára belázasodtam, és Gabinak is hőemelkedése lett, de imádkoztunk, így ma, csütörtök reggel már lényegesen jobban vagyunk, hála Istennek.
   
    Isten valósága megkérdőjelezhetetlen az életünkben. Boldog vagyok, hogy ismerhetem őt.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr61802906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Margó · http://www.margocska.gportal.hu 2008.12.05. 20:33:42

Jó az új dizájn!:-) (S még jobb, hogy jöttök Szegedébe nem sokára!:-):-) )

Baloo27 2008.12.07. 16:40:25

Szia! :-)

Szerintem is jó az újabb külső, majd meglátjuk, meddig marad meg. :-)

Szegedig már csak pár hetet kell aludni :-) Nagyon várjuk már!
Reményteljességgel vagyunk erre a "nagy találkozásra"
:-)
süti beállítások módosítása