2007.02.23.
08:20

Írta: Baloo27

Február 23. péntek

        Gyönyörű nap! Végre megint olyan volt a reggel, mintha tavaszodna az idő. Süt a nap, a gyorsforgalmin munkába jövet jó volt nézni a szépségét, ahogy a Duna feletti párán átvilágít a reggeli napsugár.
            Jó kedvűen, vidáman ébredtem, így a reggeli „csodát” nézve egy halk „köszönöm”-öt mondtam Istennek.
            Egy remek igevers maradt meg bennem ma reggel: „Áldott az Isten, aki nem vetette meg könyörgésemet, és kegyelmét nem vonta meg tőlem” (Zsoltárok 66/20).

           Az agyam már nagyon a mai estén jár. Nem könnyű dolog a „zenei” és a „prózai” szolgálatra is felkészülni. Őszintén csodálom azokat, akik rendszeresen e kettőt a gyakorlatban végzik.
            Péntekenként már általában a kíváncsiság, és az izgatottság visz végig a napon, nagyon várom, hogy újra a gyülivel együtt keressük Isten arcát.

             A többit majd este, vagy hétfőn… :-)


           Rettenetesen izgultam a gyüliben, mert utoljára, azt hiszem egy – másfél éve szolgáltam tanítással. Egész pénteken, az izgatottságon felül, izgultam, ideges voltam, hogy hogyan fog sikerülni. Nem tudom, miért van az, hogy mindig izgulok (jobban, mint egészséges lenne), amikor a gyüliben tanítással szolgálok.

            Ha valamikor, hát most, igazán tudtam, hogy Istentől kaptam egy olyan „üzenetet”, ami szól az embereknek, szól nekem, és nemcsak szól, hanem valóban mond is valamit.

         Nagyképűség nélkül azt mondom, jól sikerült a tanítás. Istent megkérdeztem, Ő mit gondol, milyen volt, de bevallom, nem emlékszem, mit válaszolt, mert nagyon álmos voltam és elaludtam. Azt tudom, hogy nagyon békés hangulatban voltam, úgy éreztem, Isten használt – óriási megtiszteltetésnek tartom, nagyon hálás vagyok érte!

A tanítás végén, a kivetítőn feltettem néhány olyan igeszakaszt, ami a szívemben volt, és fontosnak éreztem. Hangosan, együtt, a gyülivel felolvastuk – amennyire emlékszem, ilyet még úgysem csináltunk. Jó volt hallani azt, hogy van hangja a gyülekezetnek, és jó volt látni arcokat, ahogyan a kimondott, és megvallott Ige, Isten Szava, elérte a szíveket.

Megint bebizonyosodott számomra, hogy az Ige igaz!


        „A hit tehát hallásból van, a hallás pedig Krisztus beszéde által!” (Róma 10/17). Ámen!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr5539381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P.Krisz 2007.02.23. 09:07:33

Baloo!
Nekem ma lesz egy állásinterjúm, meg egy óvodai farsangom! Na, ugye, hogy neked lesz jobb napod?!?!??!
Áldás Rád, Rátok a Mennyből!

pleiades 2007.02.23. 23:07:15

És jó is lett a péntek :), pláne az "újításod".

Sk 2007.02.24. 15:58:45

Sztem is jó volt, még hazafele is azt hallgattam :)
(csak így tovább...)

Baloo27 2007.02.26. 07:51:38

Sziasztok!

Köszi :-)
De remélem, hogy a jó az abban lesz látható, hogy valóban újítunk az életünkben :-)
süti beállítások módosítása