2011.02.14.
12:41

Írta: Baloo27

Február 14. – hétfő – 23 + 5. – Próbakezdés… - Élő dal a Golgota Rádióban

            Ennyi azon saját szerzemények száma jelenleg, amelyek készen vannak (23), illetve közel kész állapotban (5). Épp a minap néztem végig a dalok szövegeit, zenéit. Elég jelentős változást figyeltem meg. Remélem, valóban sikerül előre lépni mind szövegben, mind zenében.

 

            Itt a február, és hamarosan az első nagy próbánkat is megtartjuk. Elkészültek a vokáltémák és hamarosan a kották is a februári próbára. Már nagyon várom, hogy újra együtt legyünk. Az idei évre tervezett programok, kiadványok, megjelenések ügyében is haladunk előre, az újonnan született dalok száma felülmúlta az elképzeléseimet, így most újra a próbák, és a gyakorlati tennivalók lépnek a dalszerzés helyébe.

            A Golgota Rádióba voltam hivatalos február 9.-én, ahol élőben játszhattam el a „Ha rajtam múlna…” című dalunkat. A felvétel hamarosan felkerül a www.szabobalazs.hu oldalra!

 

            Ma reggel az alábbi bibliai szakaszból merítettem erőt a jövőre nézve: Vessetek magatoknak igazságot, akkor hűséget arathattok! Szántsatok föl új szántóföldet, mert ideje, hogy keressétek az Urat, míg majd eljön, és hullatja rátok az igazság esőjét” (Hóseás 10/12). Várom az idei év teendőit! Keresni az Istent a mindennapokban, jobban megélni a hitemet, és még többet tenni… Vetni…

 

            Mozdulj!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr692660329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása