2010.03.01.
09:54

Írta: Baloo27

Március 1. – hétfő – Próba – Haladjunk tovább...


            Szombaton megtartottuk az idei első HÉV próbánkat. Állat volt. Szerintem. 5 új dallal bővítettük a repertoárunkat. Helyesebben, azt hiszem, kimondhatom: 5 nem akármilyen dallal. A Michael W. Smith által szerzett „New Hallelujah” című remekmű az egyike az 5 dalnak, és azt hiszem, hogy igazán kiváló szöveget sikerült szerezni hozzá. Ezen kívül még 3 saját szerzeményt is megtanultunk, s úgy érzékelem, hogy ezek is mind illenek a csapat stílusába. Az ötödik dal valójában egy részlet csupán – na, de milyen! –, egy régi himnusznak mondható dalból. Szeretem. Nagyon.

            A nap során sok dologról beszéltünk, beszéltem, és a jó hangulat mellett végig arról voltam meggyőzve, hogy Istenről, Istennek énekelni jó. Egyszerűen van ezekben a dalokban valami olyan tartalmi és megfoghatatlan lendület és erő, amit máshol nem tapasztalok, csak az ún. gospel témájú zenékben. A lendület, ami a csapatban van, egyébként néha már-már félelmetes. Meglepő. A próbán is megszólal úgy a dal, mint „élesben”. Nyilván ez volt a cél, de a hangzás mellett a lendület, a dinamika meglepett. Óriási!

 

 

            A hétvége hátralévő részében Gabival többször is szót ejtettünk egy olyan projektről, amit együtt csinálhatnánk. Persze, mindig együtt csináljuk ezeket, de most valami egészen új ötletem támadt, és túl azon, hogy beszélünk erről, nagyon aktív szerepet képzelnék el az én Drágámnak. Tetszett neki az ötlet. És a többi barátunknak is. A kivitelezés útjára kell lépnünk, úgy érzem. Hamar. De, a szervezettség, és a tudatosság az muszáj. Ez következik!

 

„Az embernek az értelme terveli ki útját, de az ÚR irányítja járását” (Példabeszédek 16/9). Szeretem ezt a szakaszt. Én örülök annak, hogy Isten segít a helyes irány megtalálásában, és megtartásában. Jó tudni, hogy nem vagyok egyedül.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr911799100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása