2010.01.29.
12:47

Írta: Baloo27

Január 29. – péntek – Alakulóban… – Kifogások helyett változtatás, hiszen itt az idő…


            Csodás dolog az, amikor a természetfelettiből valami „beérkezik” a számunkra természetes világba. Túl az új impulzuson, ez változásra is késztet. Mégpedig mindezt úgy, hogy kifogások nélkül tegyem.

            Sokszor gondoltam úgy a változtatás menetét, hogy rendben, legyen változás, változtassunk, de nehogy az derüljön ki, hogy én vagyok a változás akadálya – magyarán változzunk, változtassunk, csak nekem ne kelljen semmit másként csinálnom. Na, ennek vége. Ha így gondolkodom tovább, akkor soha a büdös életben nem fogok tudni valóban változni, változtatni.

 

            A Bibliában ezt olvastam a mai reggel: Az emberektől való rettegés csapdába ejt, de aki az Úrban bízik, az oltalmat talál” - (Példabeszédek 29/25). Azt hiszem, hogy az önmagamtól való félelem is lehet akadály. Bár sokak szerint én nem ember vagyok, hanem állat. Mindegy. Egy a lényeg: nem kifogásokat kell keresni, hanem Istenben bízva a döntésem mellett kitartani, hiszen Pál apostol is bíztat engem, az alábbiak szerint:

 „Az Isten irgalmára kérlek tehát titeket, testvéreim, hogy okos istentiszteletként szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul, amely tetszik az Istennek; és ne igazodjatok e világhoz, hanem változzatok meg értelmetek megújulásával, hogy megítélhessétek: mi az Isten akarata, mi az, ami jó, ami neki tetsző és tökéletes” – (Róma 12/1-2).

 

             Közben pedig szépen elindult a háttérmunka megvalósítása, s lassacskán látható is lehet – reményeim szerint. Közben a Család, a Barátaim, az ismerősi kör, és a gyülekezet részéről is sok bíztatást kapok. Lélekben már startolni készülök, még néhány egyeztetés, és talán indulhatunk is…

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr881712267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása