2008.06.13.
10:01

Írta: Baloo27

Június 13. péntek

            Háát, újabb babonás baromságokkal teli napra számíthatunk… :-) Nem baj, egy dolog biztos: itt a péntek, ma este Istentisztelet! Végre! Szemét egy hét van a hátunk mögött… Jó végre megpihenni.

 

            A héten történt néhány, előre nem látott esemény. Van ismerős, aki újra bakot lőtt, pedig már azt hittük, tiszta(…); a céges dolgok is végre lezáródnak, rengeteg idő, energia, pénz és stressz; ugyanígy a munka… Szóval, jó megpihenni, és meglátni, Isten nem változott meg: fáradtság ide, vagy oda, Ő szeret.

            Ahogy Gabival olvassuk a Bibliát, érdekes módon, minden napra van aktualitása! Kismillió remek dolgot olvastunk már benne, mégis mostanában egyenesen nekünk szól benne Isten!

 

            Mindegy, mi történik, az Istenbe vetett hitünk, bizalmunk erőt ad. „…De én bízom Benned, Uram; vallom: Te vagy Istenem! Milyen nagy a Te jóságod, melyet a Téged félőknek tartogatsz!

Áldott az Úr, aki csodálatos hűséggel bánt velem! Én már azt gondoltam ijedtemben, hogy eltaszítottál magadtól. De Te meghallgattad könyörgő szavamat, amikor Hozzád kiáltottam segítségért!

Legyetek erősek és bátor szívűek mind, akik az Úrban reménykedtek!” (Zsoltárok 31/15;20;22-23;25).

Amikor Isten a kemény időszakok közepette így „odaszól” nekem, és azt mondja: Nyugi! Csak légy erős!

Nyilvánvaló, hogy esetenként az ember a félelmét, vagy a kétségeit nem tudja, vagy csak nehezen tudja legyőzni, mégis, abban teljesen biztos vagyok, hogy ha Istenbe vetem a bizalmamat, akkor Ő megsegít. Olyan sokszor tett már csodát, olyan sokszor vigyázott ránk, hogy nem is értem magamat, miért kételkedek olykor mégis?!

 

Ma este pedig a HÉV csapattal ismét szolgálhatunk a Gyülekezetben! Nagyon várom! Jó reménységem a múlt hét után, hogy ismét átütő alkalmunk lesz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr48517844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása