2008.04.16.
08:46

Írta: Baloo27

Április 13. - 15. vasárnap - kedd

            „Isten annyira szeretett bennünket, hogy a Krisztusban, már a világ teremtése előtt kiválogatott minket. Azért tette ezt, hogy szent népévé legyünk, akik az Ő szemében tökéletesek” (Efézus 1/4).
            Hmm… „Akik az Ő szemében tökéletesek”. Milyen sokszor van az, hogy mást nézünk, és másként is látunk, mint ahogyan azt Isten nézi és látja…

       Össze kéne számolni, hetente hányszor mondom azt, hogy hülye és tökéletlen vagyok. De tényleg. Attól tartok, elég magas szám lenne az eredmény – sajnos. Pedig, Isten Igéjében valami mást olvasok – naponta. Mégis, sokszor úgy érzem, hogy nagyon nehéz megfelelnem – de kinek is?
     Vajon a sok erőlködésből hányszor kívánok embereknek megfelelni, és hányszor Istennek? Hány alkalommal fogom rá, hogy én bizony Istennek akarok tetszeni, miközben emberek „kegyeit” keresem…?

       Valahogy az a felemelő az egész hit kérdésében, hogy Isten olyan szinten másként néz rám, és másként lát engem, mint önmagam, hogy az már durva…
         Miért görcsölök sokszor? Nyilván azért, mert a lényeget nem tartom szem előtt, illetve felcserélem.

        Jó néhány esetben gondoltam már azt, hogy Istennek a tökéletes kissé más, mint nekem… Volt, hogy azt éreztem, Isten megsimogatja a fejemet, mint apa a gyermekét, hogy „jól van, jól csináltad, ügyes vagy”. Isten, azt hiszem, többnyire ilyen velem, velünk… Csak, mi, emberek akarunk másnak látszani egymás előtt… Sokszor még Istennek sem akarjuk magunkat őszintén adni – de miért nem? Úgy teszek, teszünk, mintha be lehetne csapni Őt, „aki már a világ teremtése előtt kiválogatott minket. Azért tette ezt, hogy szent népévé legyünk, akik az Ő szemében tökéletesek”.

      Felesleges túlbonyolítani a helyzetemet. Itt a Páska ünnepe, ami péntek óta tart. Megtisztulás, bűnbánat, megtérés hete a mostani – jó lenne, ha állandóan tudnék így élni.
      Döntöttem: elfogadom magamat úgy, ahogyan Isten lát engem. Igaz, nem mindig látom magamat úgy, ahogyan Ő, de mindent megteszek, hogy úgy lássak, ahogyan Ő lát.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr19427756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása