2007.03.14.
10:02

Írta: Baloo27

Március 13. kedd. este, 20.40.

20.40
         Elmaradt a megbeszélés, pedig, őszintén szólva, szeretnék túljutni már rajta. Nem vagyok ideges. Igazság szerint annyit tudok csak, hogy Isten velem van.

         Botrányos, hogy én, mint hívő, keresztény ember, sok esetben megfeledkezek erről az alapvető, triviális, és hitem egyik pilléreként szolgáló tényről: velem van az én Uram. Megígérte. Mégis, sokszor panaszkodok, hogy egyedül vagyok, nincs, aki segítsen. Hogy mennyire ostoba tudok lenni!

          „Ne feledjétek: veletek vagyok minden nap, a világ végezetéig” (Máté 28/20). Attól tartok, nem én vagyok az egyedüli, aki képes, vagy hajlamos olykor elfeledkezni erről az ígéretről. Krisztus komolyan gondolta!
            Sokszor elfeledkezek erről, de az nem mostanában van! Mostanában, az utóbbi egy-két hétben jobban tudom, és biztosabb vagyok benne, mint bármikor eddig, hogy velem van az én drága Uram, minden nap! Elhiszem!

            Szomorú, hogy tizenvalahány év után, amióta Krisztust személyes Megváltómnak megismertem, és elfogadtam, még mindig ilyen alapvető dolgok okoznak mérhetetlen örömöt. Vajon miért van ez így? És vajon, én vagyok az egyedüli, aki olykor elfelejti, hogy a világmindenség Istene az, Aki engem megszólított, és azt mondta: „ne félj, mert megváltottalak, neveden szólítottalak, enyém vagy” (Ézsaiás 43/1).

            Soha sem akarok elfelejtkezni arról, hogy Te velem vagy, Istenem.

 Őszintén hálás vagyok Neked, Atyám, hogy engem, személy szerint, megváltottál. Köszönöm, hogy a félelem helyére a Te Lelkedet, és bátorságodat adtad. Nagyon köszönöm, hogy a Gyermeked lehetek. Ámen!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr246418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása