2007.03.09.
08:11

Írta: Baloo27

Március 9. péntek

            Nagyon – nagyon jó, ha az ember tud kire számítani. Mármint Istenen kívül. Legyen az Barát, Szülő, Férj, Feleség. Nekem ez utóbbi „jutott” :-)

            Mostanában igen kemény próbatételek vannak az életünkben. Tegnap volt valakivel a cégnél egy megbeszélésem, és bizony jelentős változás előtt állok, állunk.

        Gabi, valamilyen csoda folytán egyszercsak elkezdett itthon kijelentő módban beszélni a jelenlegi helyzetről, mint egy megoldott, nagyszerű helyzet. Közölte velem, hogy nem érti az aggodalmaimat, hiszen azért imádkoztunk, hogy legyen előrelépés bizonyos területeken az életünkben, és most, végre kinyílt egy ajtó! Azt mondta, bármi is az, már nem a négy fal között rohangálunk nekiütközve valamelyik oldalnak, hanem ki tudunk menni azon az ajtón.
      Igaza van. Imádkoztunk még este a kialakult helyzet megoldásáért, és aztán Isten megnyugtatott. Most kiderül, bízom-e Benne. Bízom!

            „Mutasd meg nékünk Uram a te kegyelmedet, és a te szabadításodat adjad mi nékünk!Hadd halljam meg: mit szól az Úr Isten! Kétség nélkül békességet szól az ő népének és kegyeltjeinek, hogy vissza ne térjenek a bolondságra. Bizonyára közel van az ő szabadítása az őt félőkhöz” (Zsoltár 85/8-9).

            Wow! :-) Bizonyára közel van Isten szabadítása. Érdekes, hogy amikor valóban nehéz helyzetbe kerülök, ideig-óráig a félelem elkezd marcangolni. Utólag, miután már megnyugodtam, és Istenhez fordultam, mindig azt mondom magamnak, hogy felesleges volt az aggódás, hiszen az Élő Istenben hiszek! És mégis, ez a francos emberi énem állandóan a félelemmel kezdi a nehéz helyzetekből fakadó érzelmek sorozatát (szép mondat).

            Ha egyszer eljutok oda, hogy a félelem helyett azonnal Istenhez forduljak… mindig azzal védekezek, hogy „dehát én emberből vagyok, még jó, hogy aggódok”. Igen, tényleg emberből vagyok, de én elsősorban Isten Gyermeke vagyok! Ezt kell letisztáznom magamban. És addig fogom ezt tisztázni, amíg tiszta nem lesz.

            A munkahelyi kalamajka nem mondhatni, hogy kellemes, hiszen ott a család, a lakás, és minden más. Mégis, tudom, hogy Isten velem van!

            „És vezérel téged az Úr szüntelen, megelégíti lelkedet nagy szárazságban is, és csontjaidat megerősíti, és olyan leszel, mint a megöntözött kert, és mint vízforrás, a melynek vize el nem fogy” (Ézsaiás 58/11).
            Ebben hiszek! Vezet engem az Úr, az én Istenem, aki sosem késik, és sosem siet! Az egyik dalban is ezt szoktuk énekelni.

            Ma este a gyüliben dicsőítő alkalom lesz. Valahogy kezdek megnyugodni. Az esti alkalom kiváló lesz arra, hogy kilépjek hitben, és hálát adjak Istennek azért amit eddig tett az életemben, az életünkben, és hogy megköszönjem Neki, hogy eddig sem hagyott cserben – sosem! Ha a mértéktelen piás, és züllött korszakomból ki tudott rántani, akkor egy munkahelyi probléma már igazán semmi. Mégiscsak nehezebb eset vagyok, mint egy munkahely :-)

            Jó tudni, hogy az Isten, akiben hiszek, Valódi Isten! Hálás vagyok Neki azért, hogy Ő van!

2 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr1544554

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: vmware training 2019.06.02. 15:45:46

Change your imvu cheap - wayqawd

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Télapó 2007.03.09. 08:58:12

Jer 20:10 Mert hallom sokak rágalmazását, a mindenfelől való fenyegetést: Jelentsétek fel és ezt mi is feljelentjük: mindazok is, a kik barátaim, az én tántorodásomra figyelmeznek, mondván: Talán megbotlik és megfoghatjuk őt, és bosszút állhatunk rajta;
Jer 20:11 De az Úr velem van, mint hatalmas hős, azért elesnek az én kergetőim és nem bírnak [velem], igen megszégyenülnek, mert nem okosan cselekesznek: örökkévaló gyalázat lesz [rajtok] és felejthetetlen.

Télapó 2007.03.09. 09:04:10

Jer 29:11 Mert én tudom az én gondolatimat, a melyeket én felőletek gondolok, azt mondja az Úr; békességnek és nem háborúságnak gondolata, hogy kivánatos véget adjak néktek.
Jer 29:12 Akkor segítségre hívtok engem, és elmentek és imádtok engem, és meghallgatlak titeket.
Jer 29:13 És kerestek engem és megtaláltok, mert teljes szívetekből kerestek engem.
Jer 29:14 És megtaláltok engem, azt mondja az Úr, és visszahozlak a fogságból, és összegyűjtlek titeket minden nemzet közül és mindama helyekről, a hová kiűztelek titeket, azt mondja az Úr, és visszahozlak e helyre, a honnan számkivetettelek titeket.
süti beállítások módosítása