2007.02.28.
11:36

Írta: Baloo27

Február 28. szerda

        „Ahol az Úr Szelleme, ott a szabadság” – írja Pál apostol (2. Korinthus 3/17). A Bibliában János evangéliuma pedig, azt írja: „megismeritek az igazságot, és az igazság szabadokká tesz titeket” (János 8/32).
        Ma reggel a kettő valahogy összekapcsolódott előttem. Megint egy olyan összefüggés, ami valóságos, és erővel bír.
            A 2. korinthusi levélben, szintén a 2/17-ben azt írja az Ige: „Az Úr a Szellem”. Ezt eddig még nem is nagyon értettem meg. A szentháromság kérdését érinti ez a szakasz, ahogyan kijelenti: az Úr a Szellem. Nagyon tetszik, hogy ezáltal valóssá, ténnyé teszi azt az Ige, hogy a Szent Szellem maga, Isten. Tehát, aki bennem is él, az az Élő Isten! Ahol pedig a Szent Szellem, ott a szabadság!
            Szeretném ma is megélni Isten szabadságát.

           Olvastam tovább a Bibliát, de nem ment igazán. Valahogy nem tudtam többet megérteni, mintha az agyam nem akarna többet megérteni abból, amit olvasok. Vagy csak az álmosság teszi – nem baj, mert pénteken szabadságon leszek, három nap kikapcsolás, csak a családdal leszek.

             Ma valahogy olyan „nem az én napom” hangulatom van. Reggel a buszon, mint kiderült beázik – hajrá Volán! –, a lámpáknál befolyt a víz, persze, hova máshova, mint rám; azt már csak félve említem, hogy az ülés, amire nagyhirtelen leültem, totál vizes volt… Azt hiszem, Isten, ma valamiért kinézett magának. Talán látja a fáradtságomat, és így szeretne jókedevre deríteni J - érdekes kísérlet J

           Ahogy mondani szoktam, minden nap egy új lehetőség arra, hogy döntsek: Istennel élek, és győzök; vagy küzdök veszettül, és talán túlélem a mai napot.
       Döntöttem. Nem hagyom, hogy a problémák és a nehézségek elvegyék az örömömet, és eltereljék a figyelmemet az én Atyámról!
        Megvallottam Isten igéjét a mai reggelen, és már megint működik! Hittel felolvastam hangosan, és az életemre nézve, elfogadtam Isten szavát! Hihetetlen, de valami mégis történt, mert elmúlt az idegességem, a rossz kedvem! Nincs más igaz Isten!

        „Isten az én szabadítóm, bízom, és nem rettegek, mert erőm és énekem az Úr, megszabadított engem!” (Ézsaiás 12/2).
          Elhiszem! Sőt! Tudom, hogy így van! Isten az én szabadítóm!
          A mai napra is, bárhogyan is indult, Isten ismét képes volt újat, frisset adni! Köszönöm!

 A többit majd este, vagy holnap „idebiggyesztem”.

Este

        Egy nagyszerűen sikerült megbeszélés után, átgondolva az ott elhangzottakat, úgy vélem, Isten valóban szeretné, ha tudnék bízni benne. Néhány hete foglalkoztam ezzel a bizalom témával, aztán hagytam ellanyhulni, pedig nem kellett volna.

Azt hiszem, tovább kell mennem a bizalom-szeretet „útján”, és így is fogok tenni – nagyon komolyan gondolom. Sok idióta görcsös, feszült – és csupán jogosnak, logikusnak vélt, de semmiképp sem valós, sem pedig nem helyes – félelmemet félre kell tennem.
        Hiszem, hogy Isten megsegít, hiszen eddig is segített! És a Biblia szerint „Hű az Isten…”(1. Kor. 1/9).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr4141166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása