2011.09.04.
21:56

Írta: Baloo27

Szeptember 4. – „Ne alkudj meg a hitedben”


         Egy egészen döbbenetes nyáron vagyunk túl. Mindent feltettünk egy lapra. Ott hagytunk csapot-papot, és azt mondtuk Istennek: Egy életünk, egy halálunk, de mindenünket Neki adjuk.

         Volt, aki mondta, hogy felhív 1-2 hónap múlva, hogy élünk-e, vagy sem. Isten kegyelmes, és hűséges. A telefonbeszélgetés lezajlott, és az egyik legmeglepőbb pillanat az volt, amikor jeleztem: jobb most, mint 1-2 hónappal ezelőtt volt.

         Figyelj csak, mit mond az Írás: „Jézus így szólt: Igazán mondom nektek: aki elhagyta miattam és az örömhírért a házát, testvérét, apját, anyját, gyermekeit, vagy szántóföldjét, az százszor annyit kap vissza még most, ebben a világban” (Márk 10/29-30). A szakasz aztán folytatódik… lesz küzdelem is százszorosan. Izgalmas időket élünk!

 

         Már javában dolgozunk az új lemezünkön, ami várhatóan október folyamán megjelenik. A kezdet előtt óriási élethelyzetekkel kerültünk szembe… Odáig jutottam, hogy a hétfői kezdés előtt 3 nappal mindent fel akartam adni. Ekkor szembesültem Isten Igéjével, amit fentebb már idéztem. A reggeli Dunánál eltöltött csendességem során aztán megelevenedett minden. „Éppen ezért, mivel befogadtátok Jézust, mint Krisztust és Urat, egész életmódotokat igazítsátok hozzá! Mélyen gyökerezzetek bele Krisztusba, és õ legyen az a szilárd alap, amelyre életetek felépül. Erõsödjön meg a benne való hitetek, és mindenben szüntelen adjatok hálát Istennek - ahogyan azt tanították nektek. Vigyázzatok, nehogy valaki félrevezessen benneteket okoskodással, csalóka és értelmetlen elméletekkel, amelyeket emberek találnak ki” (Pál Apostol Kolossébeliekhez írt levél: 2/6-8).

 

         Ma, szeptember 4.-én jött emmkádoktor, és felállt a szószékre a templomban. Azt mondta, hogy „nagy a jutalma az Istenbe vetett hitből való döntésnek”. A helyiség középső részén ültem sok ember között –, de pont rám nézett, bele a szemembe – és így folytatta: „Ne alkudj meg a hitedben”. Nem hinném, hogy tudja, ki vagyok, milyen helyzetben vagyok.

 

         Azt hiszem, hogy – vagyis helyesebben szólva: Hiszem azt, hogy életünk legjobb döntését hoztuk meg, amikor – annak ellenére, hogy egyesek szerint hülyék vagyunk – az egész életünket feltettük egy lapra. Nincs megalkuvás az Istenbe vetett hitemben. Bárki bármit mondjon is.

         „Döntöttem, megyek utánad, ha hívsz, én indulok…” – éneklem az Egyetlen Út és Igazság című dalunkban. Komolyan gondolom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr753202875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása