2010.03.03.
20:27

Írta: Baloo27

Március 3. – Végre tudok nyakkendőt kötni! – Szeretet és hűség...

            Nem semmi! Találtam egy oldalt, ahol segítségemre van egy remek találmány: http://www.mrsale.net/MrSale/graphic_pages/nyakkendokotes_inc/nyak/nyakkendokisebb.html

            Óriási! Tegnap gyorsan gyakoroltam is néhány új nyakkendőmön, ami eddig mind-mind arra várt, hogy ne felejtsem el odaadni édesapámnak, amikor találkozunk – őt szoktam ugyanis megkérni. Gáz, ugye?! :-) De mostantól vége a tudatlanságnak – legalábbis ezen a téren.

 

           

Szeretet és hűség

            Kemény ez a mai világ! Annyira, de annyira szeretem a feleségemet. Megnyugtat, hogy velem van. Abszolút megtestesíti számomra a Biblia egyik szakaszát (többet is, de most pont ez fogott meg): Példabeszédek 3/3: A szeretet és hűség ne hagyjon el téged: kösd azokat a nyakadba, írd fel a szíved táblájára” – hát köszönöm! Mondom néhányszor, amikor a Bibliát olvasom. Olykor úgy vélem, hogy teljesíthetetlen tanácsokkal lát el engem a „jóisten”. Isten. Jó. A tanácsai is azok.

            Szeretet és hűség. A mai – rideg – világban e két szó „kifordult önmagából”. Sokan kizárólag önmagukat szereti, olyan önzőek; a hűség pedig szinte nem is létezik a szóhasználtban. Sajnos.

 

            Azonban megtisztelő, hogy Isten nem változik, s a szeretet, és a hűség még mindig élő „folyamat”. Ha visszanézem az életemet, rengeteg olyan pontot találok, amikor Isten hűsége és a szeretete jelentette a menedéket, a megoldást, és a biztonságot.

            Ha visszagondolok azokra a furcsa, fütös, szagos mámoros éjekre, és pillanatokra, amikről sokáig úgy vélekedtem: ÉLET… most örömmel konstatálom, hogy Isten létezik, és részese lehetek annak, amit úgy hívok: Isten gondviselése; Isten kegyelme.

            Szeretet, hűség, gondviselés, kegyelem – már van négy olyan szó, amelyek hihetetlenül erősek, és képesek arra, hogy megváltoztassák a világot. Gondolkodásra késztetnek.

 

           

 

            Eszembe jut egy tavalyi koncertünk, amikor a „Család” volt a középpont. „Működő intézmény”, ha tetszik, nevezzük így. Igen, működik! Csodás dolog! És mégis, ott tartunk, hogy kampányt, és koncertsorozatot kell szervezni mellette, és érte, mert sokan elképzelhetetlennek tartják, hogy valaki szerető és hűséges férj, vagy feleség. Hűségesen szerető.

            Büszke vagyok a családomra, Feleségemre, aki csodás és bölcs. Még többször kéne rá hallgatnom. Boldog vagyok, hogy szeret és, hogy szeretem őt. Boldog vagyok, hogy hűségesen élhetünk. Boldog vagyok, hogy nem vagyok egyedül, aki így gondolja – bár, sokkal kevesebben vagyunk, mint szeretném. De! Remélem, leszünk még sokkal többen.

 

            Olyan jó lenne, ha rádöbbennénk arra, hogy szeretettel és hűséggel több eredményt érünk el. Persze, a mai instant világban sokakat nem érdekel a „majd”, meg a „holnap” – csak a MA.

            Én viszont fülig szerelmesen a feleségembe, hűségesen hozzá, és Istenhez, így élek. Nem nagyképűség, tény. Isten nélkül nem menne semmi. Nem is akarom, hogy nélküle történjen bármi az életemben…

Belevésem jó erősen a szívembe, és a lelkembe: szeretet, hűség. Isten, Haza, és Család irányába, aztán ott vannak a Barátok…

            Szeretet, hűség. Nem csak elméletben! Gyakorlatban is!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr511806797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása