2009.11.25.
17:35

Írta: Baloo27

November 25. szerda – Egy életem, egy halálom, életem a kezedbe teszem, Királyom?!?!

 

            Sokszor hallottam valami hasonlót mesékben. Éppen akkor mondták ezt királyfik és mindenféle emberek, amikor valamit akartak. Fele királyságot, a királyleány kezét, vagy egyszerűen csak megmenteni az életüket.

            Voltak, akik félelemből tettek így. Mások pökhendien mondták ezt, mert biztosan tudták, hogy legyőzik a sárkányt, vagy bármi egyéb hősi dolgot tesznek. Voltak, akik egyszerűen, őszintén, mondván, úgysem veszíthetnek semmit, beálltak a király szolgálatába.

 

            Én is beálltam. De a mesékkel ellentétben – ahol ez többnyire nem volt teljesen saját döntés, mert elvártak valamit cserébe, vagy eleve számításból döntöttek –, én azért döntöttem így, mert szolgálni AKAROM a Királyt!

            Azért, mert mielőtt még bármit tettem volna, Ő már mindent odaadott értem. S mégsem várja el, hogy hálás legyek! A legjobb hely, ahova helyezhetem az életemet, az az Ő keze.

 

            Egy életem, egy halálom, életem a kezedbe teszem, Királyom!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr281552052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása