2010.03.25.
11:08

Írta: Baloo27

Március 25. – csütörtök – Szeretem...

 

            Szeretem Gabi arcát, amikor kap egy csokorral a kedvenc virágából, és nem is számít rá…

            Szeretem, hogy velem van.

           Szeretem Kornélt, amikor a legváratlanabb helyeken, és időben odajön, ad egy puszit és jó hangosan azt mondja: „Szeretlek, apa!”

            Szeretem, amikor Nóri rám nevet, és próbálja mondani: A-pa: taaaa-taaaa.

           Szeretem, hogy itt a jó idő, és letekert ablakkal vezethetek, miközben bömböl valami igazán dögös gospel, ami áthatja a gondolataimat.

            Szeretem, hogy zenész lehetek.

            Szeretem, amikor a Bibliát olvasva új dolgokat találok.

            Szeretem, amikor nagyon közel érezhetem magamat Istenhez.

           Szeretem, hogy ülhetek úgy egy pohár sör mellett a régen látott cimborámmal, és őszintén, görcsölés nélkül tudunk beszélgetni Istenről, a zenéről, a jövőről, s tudok úgy bizonyságot tenni a hitemről, hogy megmaradok normális embernek.

            Szeretem, hogy Isten nem kisstílű, és nem éri be a kicsivel.

            Szeretem, hogy számít rám is a nagy tervekben.

 

 

 

           

Elemi erővel hatott rám az alábbi szakasz a Bibliából: Júdás levele 20-21; 24-25: „De ti, szeretett testvéreim, építsétek fel magatokat hitetek alapjára, amely a legszentebb dolog a világon. Imádkozzatok a Szent Szellem által! Maradjatok meg Isten szeretetében! Várva várjátok Urunkat, Jézus Krisztust és kegyelmét, mert Ő hozza nektek az örök életet...  

Isten meg tud őrizni benneteket az elbukástól, és képes benneteket hibátlanul maga elé állítani a dicsőségben. Micsoda öröm lesz ez mindannyiunk számára! Ő az egyetlen Isten, és egyedül ő tud megmenteni bennünket. Az övé legyen minden dicsőség, nagyság, uralom és hatalom Jézus Krisztus, a mi Urunk által a múltban is, most is, és örökké!”

 

            No comment. Egyszerűen óriási!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr121867326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása