2007.03.08.
08:08

Írta: Baloo27

Március 8. csütörtök

        Nőnap van. El ne felejtsem!!! Remélem, április elsejét nem kell ünnepelni :-)

    

    Úgy érzem, hogy az elmúlt napokban elsősorban a szívemben, és a hozzáállásomban változtak, változnak a dolgok. Isten valóságos. Ebben annyira biztos vagyok, mint abban, hogy most a számítógép előtt ülök. Abban is biztos vagyok, hogy Ő az, Aki segít engem minden nap, és segít megtalálni a változtatni való dolgokat az életemben.
            „Szeretném, ha adományotok úgy lenne elkészítve, mind önként adott nagylelkű ajándék” (2. Korinthus 9/5). Mindenre igaz. Amikor egyszerűen csak adok az Istennek, legyen az idő, szolgálat, pénz, bármi; ez a helyes hozzáállás.
            Mostanában akaratlanul is így gondolkodom: vajon tetszik neki ez az új dal? Tetszik neki az az ima, vagy az életem? Tetszik neki a hozzáállásom? – Remélem.

 Reggel még egy Zsoltárt is elolvastam, csak úgy, találomra, mert jól esett. És lássak csodát, micsoda „véletlen”, ismét egy bátorítás, amely az Istenben való bizalmam helyességét jelzi. Tegnap egész nap, és este, amikor Gabival imádkoztunk, akkor is éreztem, és tudtam, hogy Isten velünk van. Látja a gondjainkat, látja a helyzetünket, az örömöt és a nehézséget is.
        Igen, velem van, és mégsem tesz semmit – látszólag. Egyszerűen itt van velem, velünk, és ahogy a Biblia is mondja „elég neked az én kegyelmem” – olykor nagyon nagy súlya van ezeknek a szavaknak.           Igaz, sokaknak nem tűnik túl nagy segítségnek a fenti kijelentés, de Isten kegyelme valóban elég. Ebben minden benne van, csak a mélyére kell nézni.
        Tudom, hogy Isten velem van, és segít. Mindent viszont nem tesz meg helyettem! Nekem is tennem kell a győzelemért! Viszont, ha én készen állok, és hajlandó vagyok elindulni a győzelem felé, akkor Ő azonnal mellém áll, és vezet!

        „Kösd derekadra kardodat vitéz! Dicsőségedet és ékességedet. És ékességedben haladj diadallal az igazságért, a szelídségért és jogért” (Zsoltár 45/4-5).
       Remek indulás! Irány a győzelem. Lehet, hogy nehézségek árán jutok győzelemre, de tudom, hogy Istennel csakis győztes lehetek!

      „Még ha a halál árnyékának völgyében járok is, nem félek a gonosztól, mert te velem vagy; a te vessződ és botod, azok vigasztalnak engem” (Zsoltár 23/4).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr7644175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása