2011.02.21.
14:34

Írta: Baloo27

Február 21. hétfő – Lelki béke – Zenekari Próba: Új dalok… – Új CD a láthatáron…

            Lassan egy éve annak, hogy megszületett a döntés, és a lehetősége is annak, hogy létrejöjjön a Csapat, s elkészítsünk egy lemezt. Rengeteget tanultam ez alatt az egy év alatt. Sokkal szigorúbb lettem magamhoz – igaz, másokhoz is.

            Az elmúlt egy év számtalan dolgot hozott magával: megváltozott élethelyzetet; megváltozott gondolkodást; hirtelen jött, s megmagyarázhatatlanul erős szálú barátságot; szeretetteljes közösségi életet; kiváló zenei élményt; sok új, nagyszerű emberrel való találkozást; segítőkész társakat; és még ezernyi mást is: küzdelmeket; mélyvíznek tűnő szituációkat, ahol gyorsan meg kellett tanulnom úszni; helyzeteket, ahol igazán megtanulhattam, mit jelent felelősséget vállalni, mit jelent döntést hozni, mit jelent a frontvonalban állni… És reményeim szerint az elmúlt egy év csak a kezdet…

 

            A lelki békém is helyreállni látszik, végre úgy Istenigazából, néhány húzós hónapot követően. Lezártam egy fantasztikus időszakot, s továbbléptem. Átadtam a helyemet másoknak, hogy – valószínűleg - én is valaki másét foglaljam el. Jó a nyugalom. Remélem, tartós lesz, s megmarad. Erre most nagyobb szükségem van, mint eddig bármikor, hiszen az idei év is számtalan kihívást tartogat még, s rengeteg terv, elképzelés valósulhat meg, és láthat napvilágot, ha Isten is úgy akarja.

 

 

            Szombaton délelőtt megtartottuk az idei első nagy próbánkat. Húúú… Hát hosszú volt az év eleji szünet! Rendesen fel kellett vennünk a munkatempót! A csapat kiválóan teljesített: előjöttek a kreatív ötletek, és nem csupán összeállt két új dal, hanem kész lett! Michael W. Smith „New Hallelujah” című száma az egyik újdonság a repertoárban, a másik pedig egy saját szerzésű dal.

            Ez az új dalunk várhatóan helyet kaphat az idei évre tervezett lemezünkön. Az idei anyag, a tervek szerint egy olyan lüktetős, pulzáló, temperamentumos, dinamikus anyag lesz, ami sokak tetszését nyeri majd el. A dalok milyenségét nem szeretném beskatulyázni, hiszen megállják a helyüket a templomok falain belül, és azokon kívül egyaránt; Istent magasztaló, Róla, Érte szól dalok egytől-egyig… Reménységem szerint pedig mindenki megtalálja benne azt, amit, Akit keres.

 

            Izgalmas évnek nézünk tehát elébe, s mi mást tehetnék, mint Isten igéjéből merítenék erőt: Megparancsoltam neked, hogy légy erős és bátor. Ne félj, és ne rettegj, mert veled van Istened, az Úr, mindenütt, amerre csak jársz” (Józsué 1/9). Ahogyan az egyik legnagyszerűbb dal is mondja: „Felemelhetem újra tekintetem…” – Emelt fővel, egyenes háttal járni!

            Figyelem! Elkezdődött valami igazán ÚJ!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr122677061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása