2010.03.13.
09:03

Írta: Baloo27

Március 13. - szombat – Képes vagyok megsemmisíteni Isten ígéretét...

          Ekkora hatalmam van!


          Tegnap este a gyülekezetben a prédikáció nagyon erős volt. Isten ígéretéről is szó volt többek között. Volt sok-sok példa, azonban engem Zakariás és Erzsébet története fogott meg.

             Ez a házaspár sokáig könyörgött Istenhez, hogy végre lehessen gyermekük. A Biblia leírása szerint, egyszer megjelent egy angyal Zakariásnak, aki pap volt, és szólt hozzá, majd Zakariás kétségbe vonta a Küldött szavait, s ezáltal Isten szavát.

             Jó kis tanulólecke volt ez Zakariás számára, ugyanis, a következő történt: Lukács evangéliuma 1/13; 18-20: Az angyal azonban így szólt hozzá: „Ne félj, Zakariás, mert meghallgatta az Úr az imádságodat. Erzsébet, a feleséged, fiút fog szülni neked, akit Jánosnak neveztek. Ekkor Zakariás így szólt az angyalhoz: „Honnan tudom meg, hogy mindez igaz? Hiszen öreg ember vagyok, és a feleségem is idős már.” Az angyal így válaszolt: „Én Gábriel vagyok, és Isten színe előtt állok. Azért küldtek, hogy beszéljek veled, és elmondjam neked ezt az örömhírt. De jól jegyezd meg: megnémulsz, és egészen addig a napig nem fogsz tudni beszélni, amíg mindez megtörténik. Ez azért lesz így, mert nem hittél a szavaimnak, amelyek pedig be fognak teljesedni a kellő időben.”

              Abszurd helyzet. Imádkozom Istenhez akár éveken át, könyörögve Hozzá valamiért. Egyszer csak, közli velem: Tessék, itt van. Én pedig azt mondom: nem hiszem el, kösz, de nem... Zakariás nem olvasta a Bibliát, így nem tudhatta, mi fog történni... Viszont, ha már leíratott ez a történet, érdemes tanulni belőle!

 

            Ne oltsuk le Istent a beszédünkkel! Ne hozzuk magunkat ilyen helyzetbe! Ha Isten mondd valamit nekünk, higgyük végre el!

 

           Isten, ígéretének megfelelően cselekszik. Nem tagadja meg önmagát. Ha én hűtlen vagyok, Ő akkor is hű marad hozzám. E szerint tett tegnap is. Isten dicsérete, a kellemes dallamokon, és zenén, szólamon túl, valami egészen frenetikus erővel bírt... Szeretem...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr861836057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása