2009.10.15.
21:45

Írta: Baloo27

Október 15. - Csütörtök - „Szeretlek, Apa”

          „Nem csípi a szemet. Gyengéden ápolja a bőrt. Hatóanyagai megvédik a bőrt a kiszáradástól” - olvasható azon a tusfürdőn, amit Kornél használ. Gyerekeknek való tusfürdő. Kornél pedig nagyszerűen ismétli utánam a fenti mondatokat. Gabival természetesen jót derülünk rajta.

 

         Szerdán és ma este is Nórival és Kornéllal fürödtem. Két kis csöppség. Nóri most fürdött másodjára a nagy kádban. Élvezte a kis drágaság. Pancsolt, sikítozott... Amúgy is rengeteget mosolyog, és kacag. Megvidámítja a napjainkat (ha nyűgös, akkor is aranyos, bár ezt kevésbé látom olyankor), Kornéllal együtt.

          Az élet értelme a Család. Sokan nem hisznek benne, és sokan ágállnak ellene. Mindenkinek szíves joga. Én is kapok olykor kígyót-békát...

 

          Hányszor mondják nekem is, hogy micsoda egy ***** vagy, hogy megnősültél. S amikor megtudják, hogy gyermekeim is vannak, akkor végképp nem tudnak hova tenni. Két hét múlva 28 éves leszek, és az, hogy családom lehet, számomra csoda! Így teljes az életem, az életünk.

 

         Szavakkal nem lehet kifejezni, milyen az, amikor odajön a gyermeked, és közli: „Szeretlek, Apa”... S ugyanilyen természetességgel „javít ki” engem, ha „bókolok” neki: „Nem vagyok helyes. Én jó pasi vagyok”- mindez a majdnem 3 éves Kornél szájából...

Boldog, örömteli élet. Egy tökéletes feleséggel, és két ugyanilyen csodás gyermekkel.

 

         Ma, túl vagyok 500km vezetésen, és Kornél éppen hisztis. Én is. Nem számít, így is boldog vagyok, csak most talán kevésbé látszik rajtam. :-)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr821452921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Basserman 2009.10.16. 11:08:06

Ehhez csak gratulálni lehet!!!
És egy kicsit irígykedni.... hehe
:-P
Remélem, hamarosan nekünk is lehet babánk...
(kislányt akarok!
remélem Isten is így gondolja...:-P )

Debreceni Gábor 2009.10.16. 15:05:32

Köszönöm! Segítettél. Dönteni.
:D
süti beállítások módosítása