2009.01.09.
08:44

Írta: Baloo27

2009. január 4. - 9. vasárnap - péntek

Furcsa, hogy már 2009-et írunk. Újra kezdődnek a dolgos hétköznapok, ami talán nem is baj, hiszen így némileg rendszerezettebbek a mindennapok. Szépen kezdenek alakulni a dolgok. Valahogy olyan, mintha egy felszálló ág vette volna kezdetét. Munka, gyülekezet, HÉV-csapat, Bélával a Gospel anyag. Talán most, talán most... Mindenben ott van ez a talán most.

    A hét nagyon gyorsan elszaladt, csak most tűnt fel, hogy a Napló is kimaradt pár napra. Egyszerűen hihetetlen, de már péntek reggel van... Egyik megbeszélésről a másikra, aztán a következőre rohangálok szinte egész héten, közben a munka dolgokat az irodában is intézni kell. A hét egyik kellemes meglepetése volt az a pár óra, amikor Krisztiánnal tudtam találkozni. Sok dolog változott bennem azóta (is).
    Folyton én papolok arról, hogy lássuk magunkat helyesen, Isten mércéjével, és hogy legyünk végre képesek elhinni, hogy Isten a saját gyermekeként tekint ránk, és rám is. Eközben pedig, én nem látom helyesen önmagamat - sokszor. Rájöttem, hogy bizonyos dolgokat nekem kell meglépnem. Lépnem és cselekednem kell ahhoz, hogy Isten is "tudjon" tenni. Elég hülyén hangzik, hiszen nincs Ő rászorulva arra, hogy pont én segítsek neki, de ahhoz, hogy nekem tudjon segíteni, igenis, adnom kell magamat.

    Adom. Talán sikerül végre elérnem, hogy feltétel nélkül adjam magmat ahhoz, amit Ő szeretne. Azt tudom, hogy mind a HÉV csapat életében, mind egyénileg, más ez az év, mert már most másként látok helyzeteket, eseteket. Látok sok nehézséget, és bár olykor úgy tűnik, hogy szét akar esni körülöttem egy-egy társaság, mégis, Isten másként gondolja.
    Sokszor nem kell több Istennek, csak annyi, hogy kimondjam: segíts! És ez a kis szó, olykor a legszebbé tud válni, hiszen, ezzel már adom magamat ahhoz, hogy Ő tudjon rajtam segíteni.

    Ma, pénteken újra kezdetét veszi a Gyülekezeti év, végre! Nagyon kíváncsian várom ezt a napot, hiszen némi változás állt be a csapat életében; ezen felül pedig, saját magam is másképpen látok dolgokat magunkkal kapcsolatosan, és szeretném új alapokra helyezni a csapat működését, és hitelességét. Izgalmas dolgok! Annyira jó, hogy Isten újra és újra ad újat!

    Azt hiszem, hogy az esti Istentisztelet után gyorsan rohanás lesz haza, hiszen, holnap reggel már hat órakor el kell indulni, hogy 9-kor tudjuk kezdeni a munkálatokat Debrecenben a Gospel anyaghoz... Hm... Izgalom!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr96866853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása