2007.11.08.
12:03

Írta: Baloo27

November 8. csütörtök

            Már csütörtök van… szalad az idő. Már második napja vihar van éjszaka, brutálisan fúj a szél. Ma reggel viszont gyönyörűen kisütött a nap.

„Ne félj, mert Én veled vagyok; ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítlek, meg is segítlek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak.
      Mert én az Úr, a te Istened, erősen fogom jobb kezedet, és ezt mondom neked: Ne félj, én megsegítlek!” (Ézsaiás 41/10-13).

            Kell-e ennél több? Úgy kezdeni bele a napba, hogy biztosra vehetem: Isten velem van. Gondolkodom, és mégsem tudom igazán megérteni, miért is ilyen mérhetetlen az Isten Szeretete.
            Attól függetlenül, hogy épp milyen helyzetben vagyok, meg tud erősíteni, és pusztán az a bizonyosság, hogy nem hagyott magamra, új erőt ad.

             Isten bátorítása nem hagyja ellanyhulni az álmaimat, a céljaimat – sőt! Erőt ad a megfáradtnak, és az erőtlent nagyon erőssé teszi” (Ézsaiás 40/29).
            Újra és újra feltankol „enerdzsível” :-)

             Az elmúlt napok sok újdonsága és rohanása után kíváncsian várom, hogy a jövő héttől mi, és hogyan fog alakulni. Egyben biztos vagyok: Isten megsegít mindenben, legyen szó munkáról, vagy döntésről, beszélgetésről, vagy zenélésről.
            Az a biztonság, amit az ad, hogy Ő mellettem van… wow! Köszönöm!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr78222228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása