2007.10.20.
11:12

Írta: Baloo27

Október 20. szombat

            Ma reggel sikeresen elfelejtettem, hogy munkanapról van szó, tehát nem a hétvégi menetrend szerint megy a közlekedés… jó nagy rohanás a végére, de azért sikerült beérni a munkahelyre. A mai napon túl, még 3 napom van.

            Gyakorlatilag sokkhatás, és pfff… szavakat nem találok a kialakult helyzetre. Mindenféle ok nélkül, tegnap jelezte a tulajdonos, hogy nincs szerződés-hosszabbítás.
            Érzelmek, és gondolatok kavalkádja, gyakorlatilag pofára esés… Nem találok szavakat.

 
            Hirtelen nehezedett rám minden. Azt hiszem, erre mondják, hogy kihúzzák az ember lába alól a talajt. Mindenféle előjel nélkül, eddigi elégedettségi mutatóim is igen jók voltak, tehát egy újabb ideológia-váltás következett; megmagyarázhatatlan.
            Este alig vártam, hogy gyülibe menjünk végre, Isten házában a megnyugvásnak is helye van.

 
        Néhány hete volt egy különleges szombat délutáni gyüli alkalmunk, és akkor volt egy fura érzésem, amit elhesegettem, de tegnap Gabinak elmondtam. Isten bizony, azt hallottam a fülemben aznap délután: akkor is ismét elkötelezed magad Istennek, ha megint bajba kerülsz? Azt válaszoltam: igen. Aztán túl is léptem ezen, nem foglalkoztam vele. Annyira elképzelhetetlennek tűnt a helyzet.

 
            Tegnap este, a gyülekezetben olyan érdekes dolog történt. A tegnapi alkalom értem, és értünk volt. A családomért. Pedig csak a szűk család tud a dolgainkról, tehát mégcsak a többiek manipulálása sem jöhet szóba.

            Mindegy, hogy ki szólalt meg, minden szavával olyat mondott, ami nekem, nekünk szólt. Hirtelen megéreztem, hogy Isten még mindig tud rólam. Nem felejtett el, és nem hagyott el. Tehát, felfelé kell néznem, és „segítenem” Istennek azzal, hogy nem lefelé nézek, és nem szomorkodok, hanem arra nézek, aminek van értelme.
            A fény felé…. Tudom, és hiszem, hogy Isten megsegít, ahogyan tette eddig is. Egyébként, ha már oly sokszor megsegített, nem hinném, hogy most ne tudna segíteni.

            A döntésem végleges: Istennel élek tovább. A panaszáradatot, és a félelmet lerázom magamról, és Istenre nézve, hálát adok Neki azért, amim van, azért, amit eddig tett, és tudom, hogy a „reménység nem szégyenít meg”, „mert tudom, kiben hiszek”.
         Mellékesen, lassan tényleg jogosan nézhet hülyének bárki, hogy még mindig a valláshoz menekülök, önmagam igazolására, és megnyugtatására. Helyesbítek: a valláson túlra menekülök. Az Élő Istenhez, nem igazolásra, hanem mert Tőle van az életem, és Tőle jön a segítség is.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr13201954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krisztina 2007.10.21. 21:10:33

Ne nézzen Téged senki hülyének! \"Az egyetlen értelmes életcél: az örökkévalóság!\" :), én örülök annak, amit leírtál!

Senki 2007.10.24. 00:40:26

Baromság amit leírtál.Gyűlöllek téged,és az összes hozzád hasonló álszent senkit!És az istent is,akiben hiszel.Őt gyülölöm a legjobban.

Szépnapot!

Baloo27 2007.10.24. 09:55:24

Üdv, kedves Senki!

Köszönöm értékes véleményedet.
Neked is szép napot.

Baloo

Ui: magánban szívesen fogadom részletesebben is a véleményedet.
baloo@vipmail.hu
süti beállítások módosítása