2007.04.14.
18:48

Írta: Baloo27

Április 14. szombat

 

            Érdekesre sikeredett lelkileg – számomra –, a tegnap este. Gyüli alkalom előtt az egyik énekessel sikeresen összezördültünk, utálom azt, amikor szolgálat előtt néhány perccel még mindenféle mással foglalkozni kell, és nem lehet rendesen odakoncentrálni. Nos, a tegnapi este ilyen volt. Nem lihegem túl a dolgot, rosszul jött ki, de hála Istennek, sikerült letisztázni mindent.

            A gyüli alkalom pedig, véleményem szerint nagyon áldott volt. Jó volt hallani az embereket, ahogyan hangosan imádkoznak, és hálát adnak Istennek. Azt hiszem, keveset imádkozunk együtt; valahogyan, a mások előtti imádkozástól való félelmet kéne levetkőznünk. Igaz, esetenként pedig, árad, és ömlik az emberekből az imádkozás, de többnyire nehezebben nyílnak meg mások előtt, és ez sajnos kis csoportokban is előfordul, és időbe telik, mire megszűnik. No, de reményeim szerint, a mostani alkalom is egy előrelépés volt, mind az imádkozásban, mind a tanításban. Az alkalom egyszerűen, „ott volt a szeren”.

            Valamiért, mégis, még most reggel is azon jár az agyam, hogy vajon mi az, amit jól csinálok, és mi az, amit nem.

             „Krisztus a mi életünk” (Kolossé 3/4). Nem több mint egy mondat, amit Pálban nagyon szeretek. Egy-egy mondattal képes primitívnek ható, mégis, óriási dolgokat mondani. Mindenféle ömlengés, vagy túlmisztifikálás nélkül. Krisztus az élet nekem! Igen, és valóban így is gondolom.

             „Csak maga Krisztus a fontos, csak Ő a lényeges a hívőkben, bárhonnan származnak is” (Kolossé 3/11). Vajon másnak is azt jelenti ez az igevers, mint nekem? Hm…

            „Legyetek mindenki iránt együttérzők, kedvesek, alázatosak, türelmesek. Viseljétek hát el egymást és bocsássatok meg egymásnak! Legfőképpen pedig, szeresétek egymást, mert az isteni szeretet teszi az egységeteket teljessé” (Kolossé 3/12-13).

            Ismét csak fel van adva a lecke. És akkor újra a szeretetnél vagyunk. Vajon van bennem elég szeretet? Van bennem, és bennünk annyi isteni szeretet, hogy az egységünk, a közös hitünk, ami Krisztushoz fűz bennünket, teljes legyen?

            Van, amikor azt mondom, hogy igen, a fenti igét kiéltem, kiéltük. De nem mindig van így – sajnos. Pedig jó lenne.

             Ma délután zenekari próba lesz, azt hiszem, remek dalokat fogunk tanulni, úgy érzem, sikerült jó fordítást készítenem.            A szövegekből nagyon sok erőt lehet meríteni, remélem, hogy a mostani új dalok is ilyenek lesznek, és elérik céljukat. Pintér Krisztina barátosném is fordított egy nagyszerű dalt, szívem csücske lett, remélem, ez a dal is révbe ér majd.

             Ma reggel, a nehéz ébredés után – Kornél háromnegyed hatkor kelt fel, igaz később visszaaludt, de nekem addigra már mindegy volt, nem tudtam aludni –, a Bibliát olvasva, és imádkozva, Isten ismét mellém állt. Ez a csodálatos Benne. Az, hogy Ő valóság.

            Hibáim, és erényeim sem tántorítják el Őt attól, hogy szeressen. Ha örömöm van, elmondhatom Neki, és velem örül. Ha bánatom van, azt is elmondhatom Neki, és minden esetben megvigasztal, így tett ma reggel is. Megerősített, újjá tett. „Krisztus beszéde és tanítása teljes gazdagságában éljen bennetek és lakjon veletek együtt!” (Kolossé 3/16). Ezt szeretném!

            Tényleg arra vágyom, hogy Krisztus beszéde töltse be az életemet, mert érzem, és tudom, hogy látszódik rajtam – akárcsak bárki máson –, hogy mivel, és kivel vagyok feltöltekezve. Hálás vagyok Istennek, hogy megismerhettem Őt.

 

Rólad éneklek

(With You)
1.   Rólad éneklek, mert Te vagy mindenem.
      Elmondom azt, amit tettél velem.
      Elveszett voltam én,
      De Te megragadtál, felemeltél.
 - refr-      Megmentőm, Erősségem,
    Tudom, bennem élsz,
    Hozzád vonz hűséged,
    Tied vagyok teljesen.     
 2.   Egész életem szerető kezedben van.
      Szereteted eláraszt, és egyre többet adsz.
      Elveszett voltam én,
      De Te megragadtál, felemeltél.
 - refr-                Megmentőm, Erősségem…

Szerző: Reuben Morgan ©

Magyar szöveg: Szabó Balázs ©

 

          Próba után vagyunk már. Az egyik dalt sikerült megtanulnunk, nagyon jól is szól, a „Rólad éneklek” c. dalt pedig majd legközelebb fogjuk, mert, bár jó dal, elrontottam a kiosztott szólamokat, így áttettük legközelebbre. Áldott alkalom volt, jól haladtunk, és a lelki részben szükséges dolgokat is sikeresen megbeszéltük.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr6458586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása