2010.01.04.
14:22

Írta: Baloo27

2010. január 4. – az új év első bejegyzése – háttérmunka...

            …Mert az idő bizony, nem áll meg! Az ünnepek alatt túl a családi közös időtöltéseken, egy kiadós Demjén Rózsi koncerten is ott lehettem, majd a szilvesztert egy rövid HÉV-délutánnal indítva, barátainkkal zártuk az ó-, és nyitottuk az újévet. 2010! Megint eltelt egy év. Egy nem akármilyen év.

 

            Mögöttünk van megannyi öröm, és nehézség; nevetés és könnyek; győzelmek és harcok; megannyi koncert, s rengeteg dolog, amit megtanultunk, átéltünk, megéltünk.

 

            Isten jó. Ez számomra tény. Nemrégen valaki mondta nekem, hogy szerinte én inkább menekülök a hitbe, semmint valóban megélem azt. Igen, valóban van kontraszt, mégpedig elég jelentős a körülbelül 5 évvel ezelőtti Balázs és a mostani Balázs között; sőt! A 3 évvel ezelőtti Balázs is teljesen más volt, mint a mostani. Mindenesetre egyben teljesen biztos vagyok: nem bújok el semmi elől, egyszerűen „csak” Rá találtam, és ez megváltoztatott.

 

            2009.-ben odáig jutottam, hogy nem a körülmények függvénye a hitem mértéke. Nem aputól és nem anyutól függ, és nem a pásztortól, meg nem a barátoktól, és nem is B. Gordon munkásságától. Szerintem ez mindenképpen jó, sőt megkockáztatom, hogy helyes is!

 

 

2010

            A háttérben már zajlanak az előkészületek előkészületei. Születnek új dalok, dallamot kapnak már megírt versek, készülnek a kották, és ég más is… ami majd, ha már tény, és OK. Akkor napvilágot fog látni.

            Születnek a tervek… születnek az álmok… Aprópopó, álmok! :-) Éppen most az éjjel, immáron láz nélkül, „csak” torokfájással küzdve, megálmodtam, hogy milyen lesz az egyik demo-video. Jó lesz.

 

            Itt, az újév elején máris rá kellett döbbennem arra, hogy milyen rendkívül áldásos helyzetben vagyok, hogy olyan emberek vesznek körül, amilyenek körülvesznek. :-) Áldott vagyok, hogy ők VANNAK! Motiválnak, ötletekkel látnak el, ha kell, visszavesznek az arcomból. Míg egyikük újabb verset ír, a másikjuk kottáz, vagy dallamot ír, vagy egyszerűen csak biztat, és jól elénekli, amit megírtam. Dúskálok a javakban!

 

            Bízom abban, hogy az idei évben sikerül maradandót alkotnom, s tenni valami olyat, valahogy úgy, amit eddig, és ahogyan még nem. Igazából minden adott! Sok dolog csak tőlem függ! DE, rajtam nem fog múlni!

            Isten mellettem áll, nap, mint nap. Ez már remek kiindulási alap!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr421644951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása