2011.06.24.
09:12

Írta: Baloo27

Június 24. – Értékes vagyok!

               És még csak bocsánatot sem kérek ezért a kijelentésért. :-) Ő mondta, hogy értékes vagyok. Naponta érezteti velem. A reggeli elcsendesedésem során, vagy éppen a pörgés kellős közepén.

         Értékes vagyok. Akkor is ezt mondja, és ezt teszi egyértelművé, amikor a hullámok épp összecsapni készülnek a fejem fölött. 3 napig azt sem tudtam hol vagyok, mit csinálok pontosan. Fűrészpor, szárazság a lelkemben; az orvosi vizsgálatok; a zongora sem úgy szól, az ujjaim sem úgy dolgoznak a billentyűin, ahogyan kéne; nem tudok felszabadult, és jókedvű lenni... De nem tudok mást tenni, csak játszok tovább a zongorámon, csak úgy Neki – lesz, ami lesz. Idő kell, míg levetkőzöm a lelkemre ragadt tévképzetet: értéktelen, semmirekellő, semmire sem jó ez a fiú – hiszen ez mondják az okosok is, ezt mutatja néhány helyzet is.

         Aztán háromnapi kínszenvedéses, „fűrészporos”, szárazság után, mintha a szárnyaim újra mozogni kezdenének, és mintha pár lépés erejéig a földről is el tudtam volna rugaszkodni… Újra kell próbálnom, nem feladni! A nehezén már túl vagyok! Sikerül felszállnom, és néhány nap után újra tudok repülni. Fel, egyre magasabbra, hogy mindent, ami visszahúzni próbál, azt felülről láthassam! Nahát, nem is olyan nagy az a probléma!

         Visszahúzna sok minden… Egy kedves barátomat műteni kell, hosszú hetekre dőlhet ki – épp most! Újabb kérdés: biztos, hogy ezt kell csinálnom? Biztos, hogy Ő mondta nekem, hogy új dalok, új lemez? Biztos, hogy minden jó úgy, ahogy van?! Az életünk változása, azok a dolgok, amiket változtatni készülünk – kellenek?! Jó ez így?!

Igen! Belül tudom – teljesen biztos vagyok benne. Az előttem álló helyzetek pedig, mind arra vannak, hogy csakis Rá legyek utalva. Nem tudok megoldani semmit. Fohászkodom a csodáért, a kegyelemért – és jön!

 

         Hiszen már annyiszor segített! Visszanézem az életemet, és számtalan eset jut eszembe, amikor hasonló problémákból adott kiutat Ő. Megérdemlem? Kizárt! Elég jó vagyok ahhoz, hogy túljussak magamtól bármin? Ugyan! De, akkor mégis miért szeret engem ez az Isten? Miért adja meg a vágyaim beteljesülését?! Felfoghatatlan! A válasz azonban egyszerű: mert Ő így döntött. Szeret. Pont.

 

         Bátran jusson eszembe, a Mester szava: Értékes vagy! „Nézzétek meg a hollókat: nem vetnek, nem is aratnak, nincsen kamrájuk, sem csűrjük, Isten mégis eltartja őket. Mennyivel értékesebbek vagytok ti a madaraknál!” (Lukács evangéliuma 12/24).

 

         Egyszerű kis mondat a Szentírásból, mégis, mekkora kincs! Ha lenne a Bibliámban „lájk gomb”, tutira klikkelnék! S ahogy egy nemrégen befejezett dalomban is szó van róla: „Tarts ki, úton van a segítség; Valaki van, Aki ott hordoz a tenyerén…”

         Értékes vagyok.

 

         Te is értékes vagy! Nem véletlen, hogy a tenyerén hordoz a Nagy Ő.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr743010604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása