2011.05.10.
22:21

Írta: Baloo27

Május 10. - "Menj"

              Ma reggel találkoztunk. Lenn, a Duna partján. Mert az nyugodt, és csendes – általában. Ma reggel sem volt ez másként. Egyetlen zaj volt csupán: a szél. Mikor a partra értem, már várt rám. Féltem, hogy a szél túl hangos lesz ahhoz, hogy halljam, ahogy beszél hozzám.

         Azonban, a szél dallamos szavakká formálta a magával hordott zajokat… S egyértelmű lett minden…

 

         Azt kérdeztem, miért nem látok magam előtt néhány dologban legalább 4-5 biztos lépést. A szélhordta hangokból kihallottam a választ: ha egyhelyben állok, teljesen mindegy, hány lépést látok magam előtt. Amíg nem lépek, csak helyben járok, minek akarok előre látni 4-5 lépést?

         Jogos! Ha már meg tanulok lépni, esetleg járni… na, majd akkor elég lesz látnom. De amíg egy lépés is kihívás, addig…

          … Addig csak egyetlen dolog a fontos, amit ma reggel súgott a fülembe: „Menj!”

 

„Döntöttem: megyek utánad, ha hívsz, én indulok…” – Éneklem az „Egyetlen út és Igazság” című dalunkban. Itt az ideje, hogy végérvényesen kizárólag olyat énekeljek, és olyat írjak, amit meg is teszek… és hogy megtegyem, amit éneklek…

Szólt már a Mester máshoz is: „Kelj fel, és járj” – s most hozzám is szól. Én pedig felkelek, és járni kezdek. Elsőnek mondjuk: egy lépést fogok megtenni… aztán jöhet a következő…

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr872894391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viktor134 2011.05.10. 23:58:25

figyu. nagyon megborutlnak látszol. :) igyunk vmit? :)

Baloo27 2011.05.11. 06:51:37

Kösz, de életem egyik legjobb szakaszában vagyok :) Egyáltalán nem vagyok megborulva, hála a Jóistennek. :-)
süti beállítások módosítása