2009.03.06.
09:17

Írta: Baloo27

Március 5. - 6. - „Ne dobjátok hát el bizalmatokat, melynek nagy jutalma van” - Gospel hétvége előtt

           Évekkel ezelőtt, mondjuk 8-10 éve, ha bármi baj ért, vagy nehézségben voltam, rendre megtaláltam a bajok forrását: Isten volt az. Őt volt a legkönnyebb okolni. Időközben rájöttem, hogy akár tetszik, akár nem, a döntéseimnek, tetteimnek mindig van következménye.

Bízni Istenben – sokkal könnyebb mondani, mint valójában megélni.

 

           Amikor rádöbbentem, hogy saját magam vagyok a hibás néhány dologért az életemben, hirtelen másként kezdtem látni a világot. Igenis, vannak következmények, amelyeken át kell mennem ahhoz, hogy véglegesen megtanuljam, mit nem szabad többet csinálnom. A hibákkal szembesülni olykor nagyon nehéz, és kemény dolog, de valahogy azt várná az ember, hogy ha már felismertem a hibát, akkor azonnali hatállyal szűnjön meg minden gond, és nehézség. Csakhogy, nem így van.

          Azt gondolom, hogy a következmények, amelyeket el kell még viselni, még a hiba felismerésénél is nehezebbek. Egy dolog szükséges, hogy megmaradjon: a bizalom Istenben.

         Ne dobjátok hát el bizalmatokat, melynek nagy jutalma van” - Zsidókhoz írt levél 10/35.

Bízni Istenben – továbbra is. Rájöttem, legalábbis azt hiszem, hogy mekkora kincs az, ha őszintén, valóban tudok bízni Benne.

 

 

         A hétvégére már készülök én is, hiszen pénteken este a HÉV gyüliben prédikálni fogok, szombaton és vasárnap pedig a Gospel CD kórusfelvétele következik. Izgalmas hétvége nagyszerű emberekkel közösen. Nagyon várom már. Kíváncsi vagyok az eredményre...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloo27.blog.hu/api/trackback/id/tr51984733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása